جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4470

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند از اتمام عملیات فاز اول ساماندهی بازار سنتی نهاوند شامل ورودی این بازار با اعتباری بالغ ۲۱۰ میلیون تومان خبر داد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مذکور ابتدای خرداد ماه سال گذشته با تامین اعتبار استانی به صورت پیمانی آغاز و هم اکنون نیز به اتمام رسید.

یوسفیان با اشاره به اینکه بازار سنتی یکی از جاذبه های گردشگری شهر است که دارای قدمت طولانی و تاریخ بلندی است و نقش موثر و ارزنده ای در تاریخ، فرهنگ و عرف مردم نهاوند داشته است خاطر نشان کرد: بناها و خانه‌های تاریخی معرف قدمت و تاریخ و تمدن شهرها هستند و ضروری است اقدامات در راستای بهسازی و مرمت این اماکن تاریخی با سرعت مطلوب‌تر و بیشتری انجام شود .

وی اعتبار طرح مذکور را ۲۱۰ میلیون تومان بیان نمود و افزود: ساماندهی ورودی بازار سنگ میل به متراژ ۴۵ مترمربع شامل فنداسیون،کف سازی،جداره سازی و بازسازی سقف و نما سازی بازار است.

وی ضمن اشاره به وجود موانع متعدد در راستای اجرای این طرح گفت:امید است با تامین اعتبار عملیات اجرایی فاز دوم ساماندهی بازار سنتی به منظور توسعه رونق اقتصادی در این شهر به زودی آغاز شود.

 

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندي گفت:

    ضمن تشکر از شهردار محترم همچنین شما جناب صادقی عزیز. لطفا از شهردار در مورد علت اسفالت نکردن بعضی از معابر خیابان خاقانی از جمله کوچه افشار ک پر تردد ترین مسیر اتصال خیابان های پیروزی و خاقانی است سوال بفرمایید.پل ورودی این کوچه از سمت خیابان پیروزی هم ک بسیار باریک است و هر روز شاهد خسارت ب خودروهای عبوری هستیم

  2. همشهری ن گفت:

    به خدا دیگه شهرهای بی ارزشم هم دارن از لحاظ توسعه و سیمای شهری از نهاوند جلو میزنند….یه کمی شهر رو مدرن تر کنید خواهشا.زیر گذری،رو گذری،پله برقی ،مبلمان،پارک درستی،فضای شهری…..

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش