جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 522

صدای نهاوند:

نهاوند- نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل واگذاری سد گرین نهاوند به بخش خصوصی متوقف نشده و با جدیت به دنبال واگذاری این سد به بخش خصوصی هستیم.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:

با توجه به منابع محدود دولتی و تنگناهای اقتصادی و تعطیلی موقت احداث سد گرین نهاوند در شرایط حاضر با جدیت به دنبال واگذاری ادامه عملیات اجرایی سد گرین به بخش خصوصی هستیم.

نعمتی گفت: تاکنون تعدادی از گروه‌های تجاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایرانی و خارجی در شهرستان نهاوند حضور یافته و از نزدیک با منابع آبی، خاکی، معادن و وضعیت اکوتوریسمی این شهرستان آشنا شده اند و با رغبت خواهان دراختیار گرفتن ادامه ساخت سد گرین نهاوند هستند.

وی با بیان اینکه هنگامی که یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری به منطقه ای مراجعه می‌کند ابتدا به منابع موجود، امنیت منطقه و برگشت سرمایه خود فکر می‌کند، گفت: تمامی این شرایط و زیر ساخت‌ها در نهاوند آماده است.

نماینده معین مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملیات اجرایی سد گرین نهاوند از سال ۱۳۹۰ با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت آغاز شده اما پس از گذشت چهار سال تنها هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات کافی برای بهره‌برداری از این طرح بزرگ تخصیص نیافته است.

بهروز نعمتی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اعلام رسمی دولت مبنی بر اینکه اولویت های اختصاص بودجه به طرح های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعلق دارد بودجه مناسبی برای سد گرین منظور نشده است.

نعمتی ادامه داد: با اعتبارات دولتی ساخت این سد سالهای سال طول خواهد کشید که شهرستان نهاوند از آن متضرر می شود در نتیجه بهترین راه حل واگذاری پروژه سد گرین به بخش خصوصی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش