جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5270

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند گفت: نهاوند سالیان سال است که به شهر سراب‌های خروشان و فلان معروف است اما تاکنون هیچ تصمیمی از سوی مسئولان گذشته و فعلی شهرستان و استان برای ساماندهی این آب اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به خدمات دولت در بخش سلامت مردم گفت: رساندن آب سالم به منازل مردم و نوشیدن از آن مصداق زمینه‌سازی برای سلامت است فلذا باید مسئولان پیگیر باشند.

مغیثی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به اطعام بیش از ۱۰۰ زائر عراقی طی هفته گذشته در شهرستان نهاوند، گفت: ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران این امر خیر و خداپسندانه از مسئولان خواستاریم که ضمن نهادینه کردن این امر در جامعه نسبت به همراهی اکیپی برای همراهی آنان از ابتدای ورود تا خروج جهت رفع نیازشان همچون آب و غذا برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: امروز معضل اصلی جامعه ما بیکاری و اشتغال جوانان است چراکه همه منتظر بازنشسته شدن شاغلان فعلی و باز شدن جای کار برای آن‌ها هستند که این رفتار و ایده‌ای معقول نیست.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: کلید حل مشکل بیکاری جوانان حل مشکل بیکاری باروی آوردن و هدایت جوانان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای برای آموختن حرفه به همراه علم است.

حجت الاسلام مغیثی گفت:امروز بعد از یک سال موافقان برجام به این نتیجه ما رسیده‌اند که آمریکا باوجود عمل به تعهدات بازهم بهانه‌تراشی می‌کند و هرروز مسئله‌ای نو طرح می‌کند که این نشان از غرض‌ورزی آمریکا با ایران است.

خطیب نمازجمعه نهاوند  با اشاره به اینکه آمریکا جز با تسلیم شدن ایران در برابر آمریکا و پذیرفتن و به رسمیت شناختن حکومت نامشروع اسرائیل دست از سر ایران برنمی‌دارد، گفت: ایران اسلامی اگر بنا بر تسلیم شدن داشت همان ابتدای انقلاب قبل از هرگونه دشمنی با دست‌نشاندگان آمریکا چون حزب بعث عراق، منافقان و غیره آن را می‌پذیرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    سلام باعرض سلام گل گفتی ولی خیلی دیر گفتی بچه های ما باتحصیلات عالیه دردانشگاه روزانه دولتی با مدرک فنی بیکا ر هستند.فکری. به حال این قشرزحمت کش ودرس حوانده هم بکنید ،اگه این سراب،ها راهمدان داشت الان درایران حرف اوا رامیزد ،ولی چون نهاوند است ،حرفی میزنند تمام شد تاسالی دیگر ،حاج آقا مغیثی به حرف اطرافیان نباید کارداشت باید خودمان دست بکار شویم انشاالله اراین که به فکر جوانهای بیکارهستید ممنونیم ،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش