جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5279

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: من هر چه بود کنار گذاشتم و از امروز همه باید کار کنند لذا اگر کسی نمی تواند خودش را همراه کند قبل از اینکه مردم او را کنار بگذارند خودش کنار بکشد و برود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه رقابتهای انتخاباتی مربوط به پیش از انتخابات است و الان تمام شده است افزود: تا قبل از انتخابات نگاههای سیاسی متفاوت و شخصی وجود داشت اما در حال حاضر باید شرایط برای کار کردن فراهم شود .
بهرام نیا افزود: آنچه که امروز باید برای همه ما مهم باشد این است که با همیاری دست در دست هم قرار دهیم و کار و مشکلات مردم و عقب ماندگیهای شهرستان را جبران کنیم .
وی افزود: مردم از عملکرد مسئولان ارزیابی خوبی دارند و میدانند چه کسی کار می کند و چه کسی سیاسی کاری می کند لذا اگر کار نکنیم کسی دیگر را جایگزین ما می کنند.
وی با اعلام این مطلب که ما در شهرستان مشکلی نداریم و می خواهیم کار کنیم افزود: من هر چه بود کنار گذاشتم و از امروز همه باید کار کنند لذا اگر کسی نمی تواند خودش را همراه کند قبل از اینکه مردم او را کنار بگذارند خودش کنار بکشد و برود .
بهرام نیا در ادامه ارتقاء جایگاه استان و شهرستان را از برنامه های نمایندگان استان عنوان نمود و افزود: هدف ما در مرحله اول ارتقاء جایگاه استان و در مرحله بعد ارتقاء شهرستان در زمینه های مختلف است که در این زمنیه باید با بهره گیری از پتانسیلهای آن بسترهای توسعه را فراهم سازیم .
وی گفت : شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با سایر شهرستانها باوجود داشتن ظرفیتهای خیلی خوب از جایگاه خوبی برخوردار نمی باشد و ما بنا داریم که با همدلی مسئولان و ساز و کارهای مردمسالاری و مجلس این وضعیت را تغییر دهیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با یاد آوری یکی از مشکلات کشاورزان شهرستان در زمینه پرداخت نشدن به موقع پول محصولات کشاورزی گفت: کشاورزان محصولی را که به زحمت تولید و برداشت می کنند به دولت می دهند و پس از ماهها باید رفت و آمد کنند که پولشان پرداخت شود که در این زمینه مصداق آن در رابطه با چغندر کاران است که هنوز پول سال گذشته به آنان پرداخت نشده است.
وی ارائه یک برنامه کلان در سطح کشور را برای جلوگیری از این وضعیت لازم دانست و گفت: باید در قالب بورس قیمت محصولات را به کشاورز اعلام نمائیم تا آنان از طریق نوسانات در بازار محصول دچار خسارت نشوند .
وی همچنین با توصیه به بانکها درباره برخورد با ارباب رجوع گفت: بانکها برای ارائه وام به مردم مانع ایجاد نکنند چون اغلب از طرف بانکها گفته می شود برای گرفتن وام وجود دو ضامن فرهنگی لازم است در حالیکه هیچ کجای قانون اشاره نکرده که حتما لازم است دو ضامن برای دریافت وام معرفی گردد.

وی با بیان اینکه استاندار همدان در جلسه مجمع نمایندگان استان بر  وحدت و هم‌دلی تأکید ویژه داشت و برهمین اساس باید همه باهم همراه و هم‌نوا باشیم، گفت: باید برای توسعه نهاوند و جبران عقب‌ماندگی‌های تحمیل‌شده به نهاوند تلاش کرد.

بهرام نیا با اشاره به عدم استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و غیره در نهاوند، گفت: نهاوند در بحث سراب‌ها ظرفیت‌های فراوانی دارد که متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی در راستای استفاده بهینه و با برنامه از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به عدم وجود برنامه‌ای مدون در خصوص پتانسیل‌هایی چون گردشگری، کشاورزی و موارد دیگر در نهاوند، گفت: فقدان برنامه در وهله اول موجب متضرر شدن مردم می‌شود همچنان که در بحث کشاورزی نهاوند این مسئله مشهود است.

نماینده مردم نهاوند در پایان خطاب به نیروی انتظامی شهرستان گفت: باوجود کارهای خوبی که توسط ناحیه انتظامی شهرستان انجام شده لازم است برای برقراری امنیت در سطح شهر و محلات حاشیه ای گشتهای بیشتری گذاشته شود تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. قاسم گفت:

    جناب آقای بهرام نیا مردم روستای توانه دو ساله درگیر مشکل آب شرب و جریان هوای شدید تو لوله های آب هستند . تا استان هم رفتیم ولی مشکلمون حل نشده . اگه اومدید برای خدمت به مردم یا علی . این گوی و این میدون

  2. ترکاشوند گفت:

    بنده در تمام سالهایی که از سمت کرمانشاه وارد یا از شهر خارج شدم شاهد یک آسفالت مناسب و در شان مردم نبودم ، و مردم به سهل انگاری و عدم توجه مسئولین شهرستان عادت دارند، و جناب آقای فرماندار به نظر شما روستای خودتان بیشتر نیازمند عابر بانک بود یا شهرک شهید حیدری، آقای شهردار کوچه های روستاها دارای اسم و مشخصات هستن ولی شهرک شهید حیدری نه، آقای ده پهلوان رییس محترم منابع طبیعی آیا عوارضی سرابها که در روز تعطیل به دو میلیون هم میرسه چرا باید فقط از مردم عادی اخذ گردد ،

  3. ترکاشوند گفت:

    مسئولین محترم شهرستان از اینکه فقط در زمان انتخابات حرفهای مردم را میشنوید بسیار متشکریم،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش