جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5287

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان با حضور وزیر دفاع در نهاوند خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه چهارم مردادماه سال جاری در مصلی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کامران کریمی ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و روسای ادارات نهاوند برگزار شد، گفت: همچنان که در روزهای گذشته از طریق تریبون مصلی نماز جمعه و برخی رسانه اعلام شد یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان روز دوشنبه چهارم مردادماه سال جاری با حضور وزیر دفاع در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

کریمی ساعت برگزاری این مراسم را ۱۵ تا ۱۶ روز چهارم مردادماه اعلام کرد و گفت: مسئولان ادارات شهرستان نهاوند باید با در نظر گرفتن توصیه‌ها و تأکیدات فرماندار نهاوند و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بهره‌گیری از تمامی نیروی انسانی ادارات خود در این مراسم حاضر شوند و رونق‌بخش این محفل معنوی باشند.

کریمی با اشاره به اینکه در این مراسم از خانواده ۱۰رزمنده مدافع حرم شهرستان نهاوند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد، گفت: استان همدان دارای ۱۰شهید مدافع حرم است که از خانواده این عزیزان دعوت‌شده تا در این مراسم شرکت کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش