جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5520

صدای نهاوند:
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در نشست خبری با مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند ضمن پاسخگویی در مورد وقایع و اتفاقات اخیر نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حوزه امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند سرهنگ محسن اقبالیان در این نشست خبری در مورد آخرین اخبار و تحقیقات در مورد سرقت طلا فروشی ابتدای خیابان هفده شهریور نهاوند گفت: در مورد این سرقت ابهاماتی وجود دارد که پلیس در حال بررسی و رفع این ابهامات است.

اقبالیان درباره جسد جوانی که چند هفته پیش در جاده دهبور راه نهاوند کشف شده بود گفت: بر عکس شایعات مطرح شده در بین مردم، این مورد مرگ مشهود بوده و هیچ قتلی انجام نشده است.

وی در مورد قتل پیر زنی در منطقه شیخ منصور نهاوند هم گفت: این زن دارای دو همسر بوده است که همسر دوم وی نیز دارای سه زن بوده است این زن از شرایط مالی مناسبی هم برخوردار نبود و درباره این قتل هم تا کنون از چند نفر مضنون بازپرسی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در ادامه این نشست خبری گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در جریان واقعیت حوادث قرار داشته باشند تا از گسترش شایعات و اخبار غیر واقع در جامعه جلوگیری کنند.

سرهنگ محسن اقبالیان افزود: در چهار ماهه امسال میزان کشف مواد مخدر در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است و در این مدت پنج عملیات مشترک در زمینه باندهای قاچاق در سطح شهرستان صورت گرفت که طی آن ۲۸۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد که ۴۳۸ نفر در این رابطه دستگیر شده اند که ۱۸۲ نفر آنها قاچاقچی بوده اند.

اقبالیان بیان داشت: همچنین از بین افراد دستگیر شده ۳۲۷ نفر خرده فروش و ۱۱۰ نیز معتاد بوده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی ازافزایش درگیری های فردی در چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: درگیریهای فردی چهار ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته که این مساله نشان دهنده پایین آمدن میزان آستانه تحمل و صبر مردم است که لازم است نهادهای فرهنگی در این زمینه برنامه ریزی های لازم را جهت جلوگیری از تشدید آن به عمل آورند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند کاهش سرقت و سایر جرایم را از اولویت های مهم شهرستان عنوان کرد و افزود: در چهار ماهه امسال یک کاهش چشمگیر در زمینه انواع سرقت داشته ایم به گونه ای که در زمینه سرقت منزل ۵۲ درصد و در زمینه سرقت اتومبیل ۱۱ درصد و در مجموع به طور میانگین ۳۰ درصد کاهش سرقت در سطح شهرستان داشته ایم.

محسن اقبالیان اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال یک باند بزرگ سرقت خودرو در نهاوند شناسایی و منهدم شد که اعضا این باند به سرقت ۱۵ خودرو در سطح شهرستان اعترافات کردند.

اقبالیان به آمار تصادف های صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آمار تصادف های فوتی در بخش درون شهری با دو فقره از افزایش ۵۰ درصدی و در بخش برون شهری با ۱۶ فقره از افزایش ۲۹درصدی برخوردار بوده که عامل اصلی آن فراهم نبودن زیر ساختها و همچنین نبود آموزش همگانی است که آنها نیز وظیفه نیروی انتظامی نیست.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. تابش گفت:

    جناب سرهنگ اقبالیان بسیار انسان مهربان. دلسوز و وظیفه شناسی هستند و در عین حال قاطع. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشندو سایشون بالای سر مردم نهاوند باشه.
    زنده باد نهاوند….

  2. Hamed گفت:

    لطفا بطور صریح و واضح ابهامات سرقت طلا فروشی در مرکز شهر نهاوند را برای مردم روشن نمایید چون مردم بی صبرانه منتظر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در مورد این سرقت اشکارا در مرکز شهرستان نهاوند هستند!!!!!

  3. ابراهیم گفت:

    واقعا در شهر کوچکی مثل نهاوند چقدر جرمهای بزرگی اتفاق میافتد،مسولین برای کاهش خشونت در بین مردم به خصوص نزاعهای خیابانی ودسته جمعی ،که هر ساله در سطح شهر و روستاها شاهد ان هستیم ،چه اقداماتی انجام دادن ،واقعا چه کسانی مسیول مبارزه با خشونت هستند ایا اصلا برای سلامت روان افراد اجتماع برنامه ریزی صورت میگیردد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  4. سجاد گفت:

    بی صبرانه منتظر مشخص شدن پرونده سرقت از طلا فروشی. در مرکز شهر هستیم.امیدواریم پلیس بیشتر به اهمیت نصب دوربین آن هم از نوع سالم، در سطح شهر پی برده باشد

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش