جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5606

صدای نهاوند:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: خیر سلامت نهاوندی تعدادی تجهیزات پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند اهدا کردند.

دکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: خیّران نیکوکار شهرستان نهاوند تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در راستای توسعه حوزه سلامت انجام داده‌اند.

دارابی با اشاره به اهدا چند دستگاه مورد نیاز بیمارستانی توسط خانواده مرحوم حاج فتح‌الله خان‌سلگی، افزود: حامیان سلامت این شهرستان در روزهای اخیر دو دستگاه تخت ICU، یک دستگاه ساکشن، سه دستگاه ویلچر و دو دستگاه تشک مواج به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با بیان اینکه صورت تجهیزات خرد و کلان مورد نیاز پزشکی در بیمارستان نهاوند موجود بوده و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این بیمارستان نسبت به تهیه این موارد اقدام کنند، خاطرنشان کرد: این اقدامات در حوزه بهداشت و درمان به‌یقین آثار و برکات بسیار دنیوی و اخروی برای خیران دارد. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رضا گفت:

    سلام و خداقوت
    اگه امکان داره شما پیگیری بفرمایید و این لیست را در سایت منتشر نمایید. ما شهرستان نیستم و علاقه داریم که پیگیری کنیم و کمک نماییم.
    بسیار سپاسگزارم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش