جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5615

صدای نهاوند:
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیون، هیئات مذهبی و مداحان نهاوند در آستانه ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر یکشنبه در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی نهاوند اظهار داشت: هیئات مذهبی و روحانیون دو بازوی توانمند اداره تبلیغات اسلامی در انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در مناسبت های مختلف هستند.

وی در ادامه به نقاط قوت و ضعف انجام امور فرهنگی در نهاوند اشاره کرد و گفت: نهاوند دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری در حوزه فرهنگی است که متولیان فرهنگی در مساجد و هیئات مذهبی باید با رصد هوشمندانه نسبت به تقویت آنها برنامه ریزی کنند.

وی درادامه با اشاره به در پیش روبودن ایام دهه اول ماه محرم خطاب به اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی گفت: داشتن اخلاص، مطالعه و بروزکردن اطلاعات در این حوزه روی مخاطبان تاثیر گذار خواهدبود.

محبی درادامه به برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیون، هیئات مذهبی و مداحان در آستانه ماه محرم اشاره کرد و گفت: کاهش خرافه در آئین عزاداری، بررسی مسائل تبلیغی و راهکارهای جذب نسل جوان و نوجوان و همچنین تبلیغ و ترویج شعائر اسلامی از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی نهاوند نیز به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر ساماندهی و نظارت بر هیئات و تشکل های دینی تاکید کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش