جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5726

صدای نهاوند:
بخشدار بخش خزل نهاوند با بیان اینکه نماینده خبر صدا وسیمای مرکز همدان در بخش خزل انتخاب ومعرفی شده است گفت: در هفته دولت 20 طرح و پروژه در این بخش به بهره برداری می رسد.

فرهاد جهانیان در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری صدا نهاوند اظهار داشت: با پیگیرهای بعمل آمده با مدیرکل صدا وسیمای استان همدان به منظور انعکاس و اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای بخش خزل وشهر فیروزان نهاوند نمایندگی صدا وسیمای این مرکز در این بخش انتخاب ومعرفی شد.

جهانیان گفت: هادی جامع بزرگ به عنوان خبرنگار صدا وسیمای مرکز همدان در بخش خزل و شهر فیروزان فعالیت خود را همزمان با شروع هفته دولت آغاز کرده است.

وی افزود: درهفته دولت ۲۰ طرح وپروژه دربخش خزل به بهره برداری می رسد که از مهم ترین آنها افتتاح سالن ورزشی شهدای روستای رزینی، بهره برداری از ۱۵۰ هکتار آبیاری بارانی اراضی کشاورزی در روستای گره چغا، افتتاح یک هکتار گلخانه درروستای گردیان، اتمام فاز دوم عملیات بهسا زی پنج روستا و آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستای بخش خزل است.

بخشدار خزل در پایان اظهار داشت: همچنین در هفته دولت ۱۰ برنامه فرهنگی وورزشی با حضور مسئولان مختلف در بخش خزل  شهر فیروزان برگزار می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش