جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5800

صدای نهاوند:
در ششمین روز از هفته دولت 14 طرح بهسازی روستایی با حضور استاندار همدان در نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، استاندار همدان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم در مناطق سردسیر راههای ارتباطی و بهسازی است که در تابستان و زمستان مردم دچار مشکل نشوند.
محمد ناصر نیکبخت افزود: مسئولان موظف هستند که به مردم خدمت شایسته ای کنند و در این راه سعی شده که کارهای انجام شده به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
وی افزود: دولت در شرایط خاص خود و تنگناهای مالی و اعتباری خدمت رسانی به روستاها را در اولویت کارهای خود قرار داد که طی سه سال گذشته هزاران روستا و مسکن مردم بهسازی و مقاوم سازی شدند .
 وی گفت: با تلاش های خوبی که در سطح استان در حال انجام است تعداد زیادی طرح بهسازی روستایی در مرحله اول و یا دوم قرار دارند که امید است این طرحها تا پایان سال به بهره برداری برسد.
با حضور استاندار این طرحها در روستاهای زرامین سفلی ، شریف آباد ، باباقاسم ، توانه ، عبدالملکی ، گنبد کبود ، نثار ، بابارستم ، تکه ، کهریز، رودباری ، ده چقایی ، بیان و قلعه قباد واقع در بخشهای مرکزی ، خزل و زرین دشت اجرایی شده که به طور همزمان توسط استاندار همدان بهره برداری شد.
برای آماده سازی این طرحها مبلغ ۵۳ هزار و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح بهسازی مسکن روستایی کشور هزینه شده است .
استاندار همدان در سفر به نهاوند به مناسبت در گذشت مادر شهید حمید رضا گودرزی در روستای قلعه قباد از توابع بخش مرکزی با حضور در منزل این شهید به روح مادر شهید ادای احترام کرد .
 محمد ناصر نیکبخت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مادران شهدا دین بزرگی برگردن همه ما دارند زیرا آنها کسانی را در دامان خود تربیت کردند که خون خود را فدای اسلام کردند.
وی افزود: افتخار بزرگ ما حرکت در مسیر شهدا و ادامه دادن راه آنها است چراکه آنها دین بزرگی بر گردن ما دارند.
استاندار همدان گفت: امنیتی که امروز ما در کشورمان داریم در پرتو آسایشی است که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند.
در شهرستان نهاوند ۱۶۸ روستا وجود دارد که تا کنون کاربهسازی ۳۵ روستا به اتمام رسیده و مرحله اول ۴۸ روستا نیز پایان یافته و ۲۰ روستای دیگر در حال انجام است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش