جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5892

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند شهید قدوسی را یار صدیق امام راحل و بازوی توانمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهادت ایشان انقلاب اسلامی را بیمه کرد و منافقین کوردل را یکبار دیگر در نزد جهانیان رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز یک شنبه در مراسم سالروز شهادت شهیدان آیت‌الله قدوسی نخستین  دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب کشور و شهادت سرتیپ وحید دستجردی در نهاوند گرامی داشته شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهادت‌طلبی صبر و مقاومت ایثارگران و از خودگذشتگی جانبازان دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان جزیره امن و با ثبات در منطقه معرفی شده است به واسطه ایثارگری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران بود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی شهید آیت‌الله قدوسی را نماد کامل بصیرت، ظلم‌ستیزی و دشمن‌شناسی ذکر کرد و اظهار داشت: حیات مملو از معنویت این شهید عزیز در راه دفاع از دین نشان از اوج ولایتمداری و بصیرت وی است.

وی شهید قدوسی را یار صدیق امام راحل و بازوی توانمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهادت این شهید انقلاب اسلامی را بیمه کرد و منافقین کوردل را یکبار دیگر در نزد جهانیان رسوا کرد.

این مسوول به خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله قدوسی به دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: شهید قدوسی توانست خدمات ارزشمندی را در دوران مسوولیتش در حوزه دادستانی کل کشور به دستگاه قضا داشته باشد.

امام جمعه نهاوند دستگاه قضا را خار چشم دشمنان نظام اسلامی خواند و افزود: هر از چند گاهی برخی معاندین با تبلیغات مسموم خود به دنبال زیر سوال بردن دستگاه خدمتگزار قضا بودند که خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.

وی شهید آیت‌الله قدوسی را افتخار نهاوندی‌ها دانست و گفت: شهرستان نهاوند به خاطر داشتن این گونه عالمان فرزانه‌ای به خود می‎بالد.

مغیثی ادامه داد: در دوران‎های مختلف شهرستان نهاوند از فیض عالمان فرزانه‌ای چون شیخ محمد و علی اکبر نهاوندی‌ها، آیت‌الله حیدری و قدوسی و… بهره برده است.

وی با اشاره به شهدای گروه ابوذر و تقدیم ۸۵۴ شهید گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی از شهرستان نهاوند، این مهم را نشانه بصیرت مردم این شهرستان دانست.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش