جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6124

رئیس اداره تعزیرات حکمتی نهاوند خبر داد:

تشدید برخورد با قاچاق لوازم‌خانگی از مهرماه در نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از آغاز طرح تشدید برخورد با قاچاق لوازم‌خانگی از اول مهرماه سال جاری در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، بهزاد کاکاوندی با اشاره به اقدامات و عملکرد تعزیرات حکومتی نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: عزم مسئولان در شهرستان نهاوند در خصوص برخورد با کالای قاچاق جدی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۴۹ پرونده تعزیراتی در نهاوند تشکیل‌شده که بخش عمده‌ای از این پرونده‌ها با صدور رای دادگاه مختومه شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکمتی نهاوند به آغاز طرح تشدید برخورد با کالا و لوازم خانگی قاچاق در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این برنامه با توجه به ابلاغ‌های کشوری در سه‌ماهه سوم سال جاری اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح با توجه به معضلات کالای قاچاق به خصوص در بخش لوازم‌خانگی، در یک بازه زمانی از اول مهرماه با فروشگاه‌های لوازم‌خانگی که دارای کالای قاچاق هستند برخورد خواهیم کرد.

وی مرحله دوم و سوم این طرح را برخورد با صنوف ارائه دهنده کالاهای پزشکی و لوازم بهداشتی قاچاق عنوان کرد و گفت: در جلسه برگزارشده ابعاد اجرای طرح و مراحل مختلف آن بررسی و مقرر شد طرح مبارزه با قاچاق لوازم‌خانگی با حضور سازمان‌های مرتبط با قاطعیت و به‌طور مستمر اجرا شود.

کاکاوندی عنوان کرد: در این طرح واحدهای صنفی بدون پروانه و واحدهایی که کالاهای خارجی غیرقانونی عرضه می‌کنند، شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت./مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش