جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6465

صدای نهاوند:
فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با حضور در منزل ساناز ذوالفقاری ورزشکار بانوی نهاوند در رشته ورزشی هنرهای رزمی کونگ فو که در مسابقات کشوری به میزبانی تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در این دیدار با تاکید بر اینکه در اسلام ورزش یک ارزش محسوب می شود، افزود: دامنه اسلام چون دین کامل است کارهایی را که در حفظ سلامت انسان موثر است عبادت می داند.

حمیدوند اظهار داشت: وقتی ورزش جنبه قهرمانی پیدا می کند و ورزشکاران شهرستانی در عرصه های کشوری و جهانی می درخشند این ارزش تبدیل به غرور می شود.

وی افزود: در سالهای اخیر بانوان کشورمان توانستند در مجامع بین المللی در رشته های مختلف ورزشی بدرخشند و بتوانند مانند آقایان مراحل قهرمانی را طی نمایند .

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: بانوان ورزشکار نهاوندی به این باور رسیده اند که از توان و استعداد بالایی برخوردارند و می توانند در صحنه های کشوری و بین المللی ظاهر شوند و مقام کسب کنند.

img_6971

کریم حمیدوند افزود: باعث افتخار و سربلندی است که دختر ورزشکاری نهاوندی در یکی از روستاهای محروم و فاقد امکانات ورزشی در مسابقات کشوری موفق ظاهر می شود و موفق به کسب مدال نقره می شود.

حمیدوند گفت: وجود جوانانی همچو ن خانم ساناز ذوالفقاری که برای کشور  و شهرستان نهاوند افتخار آفرینی می کنند ارزشمند است و باید از این ورزشکاران قدردانی و تجلیل کرد.

گفتنی است: ساناز ذوافقاری اهل روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی است که در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، در مبارزه نیمه آزاد گروه هنرهای رزمی کونگ فو در رده جوانان و در وزن ۷۸ کیلو گرم موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش