جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6534

صدای نهاوند:
پیکر پاک شهید قوام کیانی از شهدای تازه تفحص شده که اخیرا به همراه چند شهید دیگر وارد کشور شده اند پس از تشییع در شهر نهاوند به زادگاهش شهر گیان منتقل و در خاک آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، بعدازظهر  روز پنج شنبه پیکر شهید قوام کیانی پس از برگزاری مراسم یادواره شهدای بخش گیان بر روی دستان مردم و مسئولان به سمت گلزار شهدا این شهر تشییع و پس از ادای احترام به خاک سپرده شد. 
پیکر شهید قوام کیانی از شهدای تازه تفحص شده که در سال ۶۱ در عملیات رمضان در منطقه جنوب کشور به شهادت رسیده بود بعد از ظهر چهارشنبه در میان استقبال پرشور مردم وفادار و خانواده آن شهید بزرگوار وارد نهاوند شد و از میدان بسیج تا سپاه ناحیه نهاوند بر دوش مردم بدرقه گردید .
همچنین چهارشنبه شب که همزمان با شهادت دو طفلان مسلم نیز بود مراسم معنوی وداع با پیکر این شهید با حضور عزاداران حسینی و جمعی از جوانان شهرستان در محل هیئت فاطمیون نهاوند برگزار شد که در این مراسم به یاد شهدای کربلا و روز عاشورا و به یاد همه شهدای کربلای ایران مراسم سینه زنی و نوحه خوانی با شور خاصی برگزار شد.
هویت شهید قوام کیانی که چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت از طریق انجام آزمایشات دی ان ای تشخیص داده شد
این شهید والا مقام از شهدای مفقودالجسد شهرستان نهاوند بوذه است که در سال ۶۱ به عنوان بسیجی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود .
در حال حاضر مادر این شهید در قید حیات بوده و پدر وی چند سال پیش دعوت حق را لبیک گفته بود.
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش