جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6667

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح:

انقلاب نباید کرامت و اقتدار اسلامی را از دست بدهد

صدای نهاوند:
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح، با اظهار به اینکه در این انقلاب نباید کرامت اسلامی و اقتدار را از دست داد، گفت: در نهضت کربلا اسلام به معنایی واقعی و حقیقت جامع و کامل متجلی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،  سردار پاسدار علی شادمانی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۴ شهید روستای قلعه قباد نهاوند با اشاره به اینکه فضای جامعه اسلامی تحت تأثیر عاشورا است، گفت: در نهضت عاشورا راز و رمزهای زیادی نهفته و نگفته‌های زیادی وجود دارد.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه نهضت بزرگ عاشورا که آینه‌ای شفاف در برابر دیدگان همه آزادی خواهان است، گفت: همه ملت مسلمان جهان باید از حادثه و واقعه عاشورا درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه سه رمز شکیبایی، وفاداری و اقتدار در امام حسین(ع) خاندان ایشان و یاران باوفایشان موجب دوام و ماندگاری این واقعه پرعظمت شده است، گفت: مردم ایران اسلام نیز به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) با وفاداری، صبر و شکیبایی و کرامت و عزت حسینی امروز با عزاداری خود علاوه بر تداوم راه امام حسین(ع) در برابر سختی‌ها و مصائب موجود در جامعه ایستادگی می‌کنند.

انقلاب نباید کرامت و اقتدار اسلامی را از دست بدهد

سردار شادمانی با اظهار به اینکه در این انقلاب نباید کرامت اسلامی و اقتدار را از دست داد، گفت: در نهضت کربلا اسلام به معنایی واقعی و حقیقت جامع و کامل متجلی شد.

وی بابیان اینکه در تکامل کشورها و تاریخ آن‌ها نقاط قابل‌توجه و برجسته‌ای وجود دارد گفت: در طول تاریخ اسلام هیچ حادثه‌ای چون حادثه کربلا رخ نداده و در طول تاریخ ایران اسلامی نیز تاکنون حادثه و اتفاقی به‌اندازه انقلاب اسلامی، ۸ سال جنگ تحمیلی رخ نداده است.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نهضت امام و انقلاب و ملت ایران با عاشورا گره‌خورده است، گفت: امتداد دفاع از حق و حقیقت همان عزتی است که خداوند به زینب کبری(س) عطا فرمود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی ۳۷ سال است که از این انقلاب دفاع کرده‌اند یعنی سه نسل متمادی، نسل اول انقلاب را به وجود آوردند، نسل دوم حافظ این انقلاب بودند و نسل سوم نیز وظیفه تداوم آن رادارند.

تداوم درست انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه درگرو انتقال صحیح مفاهیم است

سردار شادمانی با اشاره به اینکه تداوم درست انقلاب در مسیر درست اسلامی و ولایت درگرو انتقال صحیح مفاهیم و ارزش‌های ناب اسلام ناب محمدی و ارزش‌های ناب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، گفت: نسل دومی‌ها که روزی وظیفه حفاظت از انقلاب را داشته‌اند باید وارد این میدان شوند و به‌درستی این گنجینه گران‌بها را برای آیندگان تبیین کنند چراکه اگر آن‌ها خود را بازنشسته فرض کنند دشمن به‌جای آنان تفکرات اشتباه را القا می‌کند.

وی با اظهار به اینکه امروز روزگار در فضای پیچیده‌ای در حال سپری شدن است، تصریح کرد: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا که ما در آن حضور داریم آمریکا شخصاً و با تمام قوا در آن حضور دارد.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پتانسیل‌های موجود در این منطقه، گفت: آمریکا خلیج‌فارس را به‌عنوان منافع حیاتی خود تعریف کرده چراکه این منطقه ۷۰ درصد انرژی‌ها رادار است.

وی ادامه داد: ازلحاظ سیاسی ۲۷ کشور در منطقه هستند که وضعیتی متفاوت دارند، عده‌ای پادشاهی که نوکر آمریکا هستند مثل عربستان تروریست، عده‌ای خنثی و بی واکنش و عده‌ای که تصرف‌شده‌اند و این‌ها همه به سبب ذلالت و بی‌کفایت مسئولان آن‌ها بوده است.

سردار شادمانی افزود: تنها کشوری که به یمن رهبری امام خمینی و تداوم آن امام خامنه‌ای و انقلاب اسلامی بااقتدار و توان کامل در این منطقه ابراز وجود باصلابت می‌کند ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: حال باید هدف دشمن که مبدل کردن خاورمیانه فعلی به خاورمیانه جدید است بپردازیم، خاورمیانه‌ای بی‌دین، ذلیل و غیره؛ اما؛ دوست داران انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی با محوریت جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر زیادی خواهی ایادی منطقه‌ای آمریکا چون عربستان وداعش هیچ‌گاه نخواهد گذاشت این اقدام شوم علیه منطقه خاورمیانه صورت بگیرد.

کشورهای ظالم رو به‌ زوال و نابودی هستند

معاون عملیات و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه این کشورهای ظالم امروز روبه‌زوال و نابودی هستند، گفت: عربستان تروریست امروز ۱۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارد، چرا؟ به جهت اینکه برای سرکوب کردن اسلام و مسلمین سلاح از آمریکا و اسرائیل و خریداری می‌کند.

وی در ادامه افزود:  به مدد الهی و رشادت مردی‌های جبهه‌های مقاومت جبهه اسلام در معرض پیروزی بزرگ دیگری است.

سردار شادمانی اظهار کرد: آنچه این اقتدارها و پیروزی‌ها را تداوم می‌بخشد و موجب امنیت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود میزان فهم صحیح جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود: هرچقدر جوانان ما با معانی و مفاهیم عاشورا بیشتر آشنا شوند و معارف اسلام ناب محمدی را برای تقویت اعتقادات بدانند این مهم بیش‌ازپیش دست‌یافتنی‌تر خواهد شد کما اینکه دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در سنین ۱۹، ۲۰ و ۲۴ سال در صنایع دفاعی و دانشگاه‌های کشور به فناوری‌هایی دست‌یافته‌اند که آمریکا در برابر آن‌ها ناتوان است.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه مسئولین باید قدر جوانان را بدانند، گفت: تکیه به بنیه داخلی جوانان ایران اسلامی موجب پیروزی‌های بیش‌ازپیش می‌شود چراکه خداوند این جوانان را فرستاده تا امام خامنه‌ای تنها نماند.

وی افزود: باید به جوانان کمک کنیم معانی دینی، سیاسی و انقلابی را به‌درستی ببینند، بیندیشند و بفهمند.

شایان‌ذکر است که در پایان این مراسم، سردار علی شادمانی به همراه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام‌جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین جانشین و پرسنل سپاه ناحیه نهاوند جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا جهت قرائت فاتحه به مزار شهدای روستای قلعه قباد رفتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش