جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7030

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند به همراه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان جمعه شب به صورت سرزده از تنها کشتارگاه صنعتی مرغ نهاوند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در این بازدید که ساعت ۲۲:۳۰ شب انجام شد به طور کامل از روند ورود مرغ به داخل کشتارگاه و مراحل مختلف کشتار تا بسته بندی بازدید و در جریان روند کار قرار گرفت.

حمیدوند در این بازدید اظهار داشت: بنا به درخواست مردم به صورت سرزده از کشتارگاه صنعتی مرغ نهاوند بازدید شد تا از نزدیک بر روند مراحل مختلف کشتار و کیفیت بهداشت و استاندارد بودن کار نظارت کنیم.

وی افزود: به‌منظور کنترل روند نظارت بر عرضه مرغ و نیز رصد کردن مراحل کشتار و توزیع مرغ در شهرستان،از مراحل مختلف سالن قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ برای عرضه در واحدهای صنفی بازدید به‌عمل آمد.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه گوشت یکی از مواد‌غذایی فسادپذیر است و در صورت عدم‌رعایت نکات بهداشتی می‌تواند تهدیدی جدی بر سلامت و بهداشت جامعه باشد از مسئولان مربوطه خواست نسبت به نظارت بیشتر بر رعایت مسائل بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.  

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نیان گفت:

    بجا اینکارها تشویقشون کنید تا دیگه مرغ هم از دهات سابق نهاوند (ملایر) وارد نشه، خدا قوتشون بده، خداوند بهشون برکت بده، به امید سرافرازی نهاوند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش