«تانکرهای متخلف تخلیه کننده فاضلاب های چاههای جذبی نهاوند زیر تیغ قانون»

مجلس انقلابی و خادم‌ملت گره‌گشای دستگاه اجرایی است

اهدا ۲ سری جهیزیه به نوعروسان نهاوندی به مناسبت دهه بسیج سازندگی

نبود پارکینگ در مرکز شهر نهاوند سبب پارک های نامنظم و غیر قانونی شده است

بانک ها برای حل مشکلات پروژه مسکن نهاوند کم کاری نکنند

دستگیری سارقان دینام کولر با ۱۶ فقره سرقت در نهاوند

دستگیری سه نفر سارق باغات در نهاوند

شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

  • کد خبر : 7108

صدای نهاوند:
زینب نثاری بانوی موفق نهاوندی است که خود را از نوجوانی با ورزش رزم آوران عجین کرده است، وی با پشتکار وتلاش فراوان در کنار ورزش حرفه ای رزم آوران از تحصیل دور نمانده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری است.

زینب نثاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: در سال ۱۳۷۸در یک خانواده ورزش دوست متولد شدم، هم اکنون دانشجوی رشته حسابداری می باشم، و از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به ورزش رزم آوران داشتم، فعالیت خود را در این رشته به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۹ آغاز کردم و تاکنون مقام های متعدد استانی و کشوی کسب کرده ام.

نثاری افزود: در اولین حضورم در مسابقات استانی نونهالان به میزبانی همدان در وزن منفی ۴۸ کیلو گرم به مقام قهرمانی دست پیدا کردم و در مسابقات کشوری نوجوانان در سال ۱۳۹۲ که با حضور ۱۸تیم از سراسر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد در وزن منفی ۵۰کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم شدم.

photo_2016-11-02_18-56-24

وی ادامه داد: چندین بار حضور در مسابقات مختلف از جمله مسابقات منطقه ای غرب کشور، استانی و کشوری و کسب عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی از دیگر افتخارات و سوابق ورزشی من در طول سالهای گذشته است که در ادامه فعالیت های  ورزشی خود در سال جاری برای اخذ مدرک مربیگری و داوری در رشته ورزشی رزم آوران در کلاس های  آموزش مربیگری و داوری که به مدت پنج روز در شهر یزد برگزار شد شرکت کردم که در پایان موفق به اخذ مدرک مربیگری و داوری شدم.

بانوی موفق ورزشکار نهاوندی ورزش و تحصیل را در کنار ایمان و تقوا عوامل موفقیت و پیشرفت انسان عنوان کرد و عقیده دارد ورزش نه تنها مانع درس و تحصیل نمی شود بلکه موجب یادگیری بهتر علم و کسب موفقیت های مختلف می شود.

زینب نثاری از شروع دوره جدیدی در فعالیت ورزشی خود سخن گفت و افزود: امسال قصد دارم در سه حوزه ورزش و انتخابی تیم ملی، و بعنوان مربی و داور در رشته رزم آوران  فعالیت کنم.

۰۰۱

نثاری در گفتگوی خود با پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: از مسئولان ارشد شهرستان خصوصا رئیس اداره ورزش و جوانان درخواست می کنم  به رشته های ورزشی بانوان خصوصا رزم آوران بیشتر توجه و اهتمام داشته باشند، عدم وجود محل تمرین مناسب، هزینه های سنگین حضور در مسابقات مختلف، مشکل خوابگاه و ایاب و ذهاب و عدم توجه به بانوان ورزشکار موانع بزرگی جهت حضور دختران در رشته های ورزشی می باشد که انتظار می رود با تغیر در مدیریت ورزش نهاوند این مشکلات تا حدودی برطرف شود.

وی گفت: زندگی بدون ورزش به نظر من مثل آب راکت است، همان طوری که آب اگر یک جا بماند تحلیل می رود، انسان هم اگر ورزش نکند قوای بدنی اش تحلیل می رود.

مربی رشته رزم آوران شهرستان نهاوند در پایان از زحمات و تلاش های مهوش بازوند اولین مربی خود، که در موفقیت و افتخارات او نقش مهمی داشته است نهایت قدردانی و تشکر را بعمل آورد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مریم نثاری گفت:

    عالی

  2. مریم نثاری گفت:

    باارزوی موفقیت برای خواهرم

  3. امید گفت:

    همیشه سربلند باشی بانوی رزمی کار نهاوندی

  4. قلی گفت:

    بسیار خوشحالیم پیشرفت نهاوند رو میبینیم

  5. مطلب خوبی بود! ممنون

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش