جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7157

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند به صورت سر زده از كشتارگاه دام بازديد كرد و نحوه کار در این مکان را بررسی و بر ارتقای تجهیزات دو بخش کشتارگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  کریم حمیدوند در حاشیه این دیدار اظهار داشت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم  به مردم مد نظر مسئولان شهرستانی است.

حمیدوند گفت: رعایت استانداردهای مورد نیاز و رفع مشکلات این کشتارگاه با همکاری مسئولان و استانداردهای مورد نیاز باید در کشتارگاه دام رعایت شود تا گوشت سالم و بهداشتی به دست مردم برسد به همین جهت قسمت پیش سرد کشتارگاه صنعتی نهاوند تجهیز و راه اندازی شد.

وی افزود: در این کشتارگاه به طور متوسط روزانه ۱۵ دام سنگین و ۳۵ دام سبک به صورت شرعی ذبح می شود و ۱۵ نفر نیرو در این کشتارگاه مشغول به کار هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: شهرستان نهاوند به‌سبب اینکه بیش از ۳۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین دارد و قطب تولید گوشت استان همدان است به همین جهت کشتارگاه صنعتی نهاوند روزانه  ظرفیت کشتار ۵۰ رأس گاو و ۲۵۰ رأس گوسفند را دارد.

کریم حمیدوند با بیان اینکه در این کشتارگاه بر دام های ذبح شده از سوی دکتر دامپزشکی که در کشتارگاه مستقر است نظارت کامل انجام می شود و هردامی چه سبک و یا سنگین اگر به بیماری مبتلا باشد سریعا معدوم می شود.

حمیدوند در این بازدید وضع بهداشتی کشتارگاه را مناسب بیان کرد و افزود: به دلیل وجود بیماری های مشترک بین دام و انسان و نقش مستقیم آن در سلامت جامعه، کشتار دام در محل های مجاز و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی را امری ضروری است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش