جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7309

صدای نهاوند:
عضو شورای شهر نهاوند در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای نهاوند آخرین مصوبات و تصمیمات شورای شهر نهاوند را اعلام کرد.

علی شفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند(میدان امام-چهار راه معلم) با مصوبه شورای شهر نهاوند در حال انجام است.

شفایی گفت: در گام اول عملیات اجرایی، حذف جدول روباز و زیرزمینی شدن کانال مهار آبهای سطحی انجام شد و عملیات اجرایی جابجای شبکه و تیرهای برق با اعتبار ۱۱۹ میلیون تومان به پایان رسیده است.

وی افزود: مناقصه احداث جدول گذاری و  احداث رفیوژ پیاده رو جدید برگزار و پیمانکار آن مشخص شد که با اتمام این پروژه و قطع درختان قدیمی بر اساس مجوز ماده ۷ و کاشت درختان جدید عرض خیابان پیروزی از میدان امام تا چهار راه معلم از ۱۱٫۵ متر به ۱۸ متر افزایش پیدا می کند.

عضو شورای شهر نهاوند در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی و همکاری شرکت اس وایت با شهرداری نهاوند جهت ارائه طرح مطالعاتی و عملیات اجرایی ساماندهی مسیل و المان میدان مرکزی نهاوند افزود: اعضا شورای شهر در حال بررسی و مطالعه این طرح ها هستند و خواستار ارائه برخی مدارک و مستندات اجرایی این طرح از طرف شهردار هستند تا ظرف یک هفته آینده موافقت و نظر مثبت خود را با اجرایی شدن این دو طرح در مصوبه ای به شهرداری نهاوند اعلام کند.

علی شفایی ادامه داد: عملیات اجرایی پارک بانوان نهاوند در زمینی به مساحت بیش از ۹ هزار متر مربع در جاده دهفول راه سابق در حال انجام است.

شفایی از توافق با  چند نفر از مالکین منازل مسکونی و واحدهای تجاری در دو خیابان خاقانی و معلم(ظفری) خبر داد و گفت: شهرداری این آمادگی را دارد که به صورت تهاتر و دادن امتیازات ویژه به مالکان ادامه تعریض و ساماندهی این دو خیابان را انجام دهد.

وی در مورد متوقف شدن ادامه  بازگشایی وتعریض خیابان جنب مسیل(دانشکده حاج حشمت شهبازی تا آزادگان) گفت: برای بازگشایی و تعریض این خیابان جدید ۹ پلاک مسکونی باید تملک و تخریب شود که تا کنون کار تملک و تخریب ۶ پلاک آن انجام و به پایان رسیده و تلاش برای توافق با مالکان ۳ پلاک دیگر در حال انجام است تا قبل از اتمام سال جاری عملیات بازگشایی و تعریض این خیابان جدید هم به اتمام برسد.

عضو شورای شهر نهاوند در مورد احداث هتل جنب ترمینال جدید نهاوند واقع در ورودی شهر نهاوند از جاده آورزمان اظهار داشت: مالک این هتل در سال های قبل از شهرداری نهاوند پروانه گرفته است و اگر شهرداری بخواهد این پروانه را باطل کند باید برابر قیمت کارشناسی خسارت چندین میلیاردی به مالک بپردازد.

علی شفایی از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین سد معبر با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: مسئول جدید مبارزه با سد معبر معرفی شده است و سه دستگاه خودرو هم برای این کار خریداری شده است.

شفایی در پایان گفت: نهاوند به شهر سراب های خروشان معروف است اما متاسفانه مردم این شهر از آب این سرابها محروم هستند و آب شرب مردم از طریق ۱۱ حلقه چاه در روستای کفراش تامین می شود که مسئولان باید برای حل مشکل آب شرب مردم نهاوند فکر اساسی انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بحیرایی گفت:

    با سلام طرح دوم بهتر است چون همخوانی با قلعه یزدگردسوم هم دارد/البته اگر در ابعاد بزرگ ساخته شود نه در ابعاد اسباب بازی

  2. نهاوندیان گفت:

    لطفا شهر رو تعریض و باز کنید.پل روگذر یکی از نیازهای اساسی شهر نهاوند است چون زیر گذر به دلیل تونل های آب.فاضلاب و رودخانه های شهری نهاوند کاربیهوده ای است.یکی دیگر ازمشکلات شهر نداشتن المان بزرگان عالمان وشخصیت ها مهم وتاریخی نهاونداست.

  3. محسن88 گفت:

    پس بقیه اش چی؟ برا تبلیغات انتخاب بعدی…. کارتون رو کامل کنید.

  4. ابوالفتحی گفت:

    میخواستم بدونم اعضای محترم شورای شهر هم میتونن نسبت تامین اعتبارات لازم برای انتقال آب سرابهای خروشان مد نظر ایشون مثل بودجه چند برابری مصوب نسبت به درآمد شهرداری که از شاهکارهای مدیریتی هست . اقدامی صورت بدن

  5. شهبازی گفت:

    همه در انتخابات دوره قبل شورا شاهد خرید و فروش فراوان رای بودیم.
    ولی انصافا آقای شفایی آرای پاکی داشتن
    خیلی حرفه بدون خلاف و با پاکی رای بیاری .
    دمت گرم

  6. توسعه گران ایالت66 گفت:

    راست میگه شهر رو باز کنید.ممنون.به جاده ها هم رسیدگی کنید…..تشکر.

  7. گمنام2 گفت:

    نهاوند یه پیاده رو خوب و پهن داشت، اونم به لطف شهرداری میخاد بشه ۲ متری

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش