جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7517

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند بسیج را نهادی مربوط به همه مسلمانان برای دفاع از حقانیت مظلومان عالم عنوان کرد و گفت: امروز در کشورهای مسلمان نیز شاهد ایجاد و راه اندازی بسیج مردمی هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح دوشنبه هم‌زمان با هفته بسیج،  در جمع بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر نهاوند اظهار داشت: هفته گرامیداشت بسیج فرصتی مغتنم بوده که بتوانیم بار دیگر یاد و خاطره دلاورمردی های بسیجیان را در دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی بداریم و تفکر بسیجی را در جامعه یاد آور شویم.
مغیثی اضافه کرد: این نهاد مردمی و انقلابی از بدو تاسیس تاکنون با بهره گیری از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقش خوب و موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور ایفا کرده است.
امام جمعه نهاوند بسیج را نهادی مربوط به همه مسلمانان برای دفاع از حقانیت مظلومان عالم عنوان کرد و گفت: امروز در کشورهای مسلمان نیز شاهد ایجاد و راه اندازی بسیج مردمی هستیم که ثمرات آن به خوبی در کشور عراق در مقابله با داعش و تکفیریها و جلوگیری از پیشروی بیشتر آن در سایر مناطق این کشور قابل درک است.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بر تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آحاد مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: تفکر بسیجی که سرشار از اخلاص و معنویت است یک افتخاربزرگ به شمار می رود که باید سعی کرد این روحیه در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان افزایش یابد تا کشور از برکت های آن بیشتر بهره مند شود.
وی تبعیت از رهبری را عامل پیروزی و ایستادگی در برابر دشمنان ذکر کرد و گفت: تا زمانی که همه مسئولان و ملت ایران با تفکر بسیجی پشت سر رهبری حرکت کرده اند آمریکا نخواهد توانست به کشور ما طمع داشته باشد و همواره از این روحیه در هراس خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش