جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7701

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از آغاز عملیات اجرایی المان شهدای انقلابی گروه ابوذر نهاوند با اعتبار 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: طلسم احداث المان شهدای انقلابی گروه ابوذر نهاوند بعد از 37 سال شکسته شد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند از اجرای عملیات احداث المان گروه انقلابی شهدای ابوذر در محل میدان ۱۵ خرداد خبر داد و افزود: با توجه به شأن و اعتبار  شهدای بزرگ ابوذر در چند ماه گذشته طرح  اجرای المان جدید شهدای ابوذر را در دستور کار خود قرار دادیم و در حال حاضر طرح یاد شده در ستاد یادمان‌های شهدای استانداری همدان تصویب شده است.

وی مساحت میدان مذکور را ۱۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: محل احداث المان شهدای گروه ابوذر در ستاد ساماندهی قبور شهدای فرمانداری به تصویب رسیده است.

شهردار نهاوند برآورد اولیه اعتبار این پروژه را ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی و استانی بیان و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح یادمان گروه ابوذر هم‌اکنون به‌صورت امانی و با نظارت واحد عمران شهرداری نهاوند آغاز شده است.

وی بابیان اینکه یادمان توسط کارشناسان با مفهوم تاریخی- اسلامی با موضوع  شهدای گروه انقلابی ابوذر طراحی‌شده و به اجرا درخواهد آمد، تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح شامل المان شهدای گروه ابوذر، محوطه‌سازی، فضای سبز، روشنایی و … است.

یوسفیان بابیان اینکه گروه انقلابی ابوذر ازجمله افتخارات شهرستان نهاوند در انقلاب اسلامی است افزود: یادمان این گروه به‌منظور معرفی شهرستان و با توجه به جایگاه رفیع شهدای گروه ابوذر در تاریخ و فرهنگ مردم ایران و نهاوند لازم است در ورودی اصلی شهرستان نصب شود.

گفتنی است: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند از سال ۱۳۴۹ با رژیم طاغوت به مبارزه برخواستند و در ۳۰ بهمن ۱۳۵۲ به دست ساواک به شهادت رسیدند.با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ مقرر شد به پاس گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام المان یادبود آنها در یکی از میادین مهم نهاوند نصب شود که این مهم بعد از گذشت سالها در سال جاری محقق شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سیاوشی گفت:

    کاش در میدان علیمرادیان به جای اون المان نیمه کاره و بی معنا ساخته میشد

  2. سپهر گفت:

    خدایا شکرت بعد از سالها یکی داره پروژه های نهاوند رو جدی پیگیری می کنه./تشکر آقای شهردار نهاوند فعال شده. این یعنی خیلی. و فرماندار دلسوز و فهیم که قدرت اصلی شهر است.

    • شهروند گفت:

      فقط خراب می کنند و دوباره نیمه کار رها می کنند.

      • نهاوندي گفت:

        اقای شهروند ورودی شهر نهاوند واقعا خراب است میدان دام دیگر قدیمی است و باید این طرح زیبا جایگزین ان بنای بی هویت شود که هیچ سودی ندارد و ابنما ش هم سالهاست خراب است

  3. امیرحسین نهاوندیان گفت:

    خیلی خوبه.لطفا المان با ارتفاع بلند.طراحی و ساخته شود.

  4. Solgi گفت:

    المان میخوایم چیکار؟!
    یکی بیاد آسفالت این خیابانو رو درست کنه …

  5. خسرو گفت:

    به نظر من باید قلعه تاریخی نهاوند رو باز سازی کنن . هم درآمد گردشگری داره برای نهاوند . هم خیلی از مشکلات منطقه پای قلعه حل میشه . دقیقا مثل قلعه فلک الفلاک خرم آباد

  6. علی گفت:

    سپاسگزار از مسئولین اقدام پسندیده ای است امیدواریم یپگیر مسائل دیگر هم باشند . از جمله ساخت کتابخانه ای مجهز وبزرگ تاثیر بسزایی در اعتلاءفرهنگ نهاوند دارد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش