جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7777

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند از احداث مرکز نگهداری معلولین حضرت زهرا(س) در نهاوند توسط خیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیرکل بهزیستی استان همدان، فرماندار و جمعی از روسای ادارات نهاوند پیش از ظهر سه‌شنبه جهت رفع مشکل انشعابات آب و گاز از مرکز نگهداری در دست احداث حضرت فاطمه الزهرا نهاوند،  بازدید کردند.

فرماندار نهاوند در این بازدید بابیان اینکه مرکز نگهداری از معلولین فاطمه الزهرا ویژه بانوان به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است، گفت: مجموع مساحت بنا و محوطه این مرکز نگهداری ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع است که توسط خیر محترم آقای رضا احمدی برای ساخت این مرکز اهداشده است.

photo_2016-12-06_22-54-20

کریم حمیدوند بابیان اینکه این مرکز پس از ساخت در دوطبقه توانایی نگهداری معلولین را دارد؛ گفت: خوشبختانه از صفرتا ۱۰۰ این مرکز توسط خیرین انجام‌شده و به اتمام خواهد رسید که جای تشکر دارد.

حمیدوندبا اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای ۵ مرکز نگهداری معلولین است، گفت: امیدواریم که با راه‌اندازی این مرکز از بارکاری مراکز موجود در شهرستان کاسته شود.

 وی افزود: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای ۳ هزار و ۱۳ معلول جسمی، ذهنی، اعصاب و روان و غیره دارد که در مراکز روزانه و شبانه‌روزی و گاها توسط والدین نگهداری می‌شوند.

photo_2016-12-06_22-54-27

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه خوشبختانه با حضور رئیس اداره آب و فاضلاب شهری و شرکت گاز نهاوند در این دیدار و بازدید، گفت: طبق مذاکرات انجام‌شده مشکلات حوزه آب و گاز این مرکز نگهداری رفع شد.

۱۵۴۳۴۱۴۷۶۱۲۱۴۳۷۲۲۱۳۲_photo_2016-10-10_20-47-43

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش