جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8047

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

آمار تلفات در راه‌های برون‌شهری نگران‌کننده است

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار تلفات جاده های برون‌شهری نهاوند نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در بررسی مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند در فرمانداری نهاوند با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های لازم در برخی شاخص‌های توسعه‌ای در شهرستان نهاوند، گفت: این امر به مشکلات حمل‌ونقل و ترافیکی دامن زده و تلفات و خسارات جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان تحمیل کرده است.

وی عمده مشکلات در این حوزه را مربوط به راه‌های مواصلاتی عنوان کرد و گفت: آمار تلفات در راه‌های برون‌شهری نگران‌کننده است.

بهرام نیا در ادامه به بحث ترافیک و مدیریت شهرستان پرداخت و افزود: در این زمینه و در دوران مختلف به این شهر خیانت‌های بسیاری شده و کسانی چه عمدی و چه سهوی با اتخاذ تصمیم‌های غلط و غیرکارشناسانه به توسعه این شهر لطمه زده‌اند که در پیشگاه خدا و مردم مسئولند و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کسانی برای منافع شخصی خود ساخت‌وساز کرده‌اند و شهرداری هم با توجیه به آنها مجوز داده است، افزود: امروز این مسئله یک بحران برای شهرستان محسوب می‌شود و باید بر اساس وضع موجود مدیریت کنیم.

وی بابیان این‌که بحران ما را مدیریت می کند درحالی که ما باید این بحران را مدیریت و کنترل کنیم، گفت: لازمه این کار تدبیر شهرداری و مسئولین ذی‌ربط در مدیریت ترافیک شهرستان است.

بهرام نیا تأکید کرد: در این راستا مطالبات مردم زیاد و البته به‌حق است و در بازگشایی و تعریض معابر اصلی شهر، شهرداری باید به حقوق شهروندی همه مردم پایبند بوده و آن را نادیده نگیرد.

وی ادامه داد: یکی از این معابر خیابان خاقانی است که شهرداری باید تعریض آن را در اولویت قرار دهد چراکه روان کردن عبور و مرور مردم، ضمن تسریع در امور، باعث آرامش روانی و رضایتمندی مردم از مجموعه مدیریت شهری خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از مصادیق دیگر بحران ترافیک در نهاوند را نبود پارکینگ ماشین‌های سنگین عنوان کرد و با بیان اینکه بارها از این قضیه شکایت‌هایی شده است، گفت: باید در صورت امکان پایانه قدیم و یا مکان استاندارد و مناسب دیگری در اختیار این رانندگان قرار گیرد و عبور و مرور کامیون‌ها از سطح شهر ممنوع شده و با رعایت حقوق کامیون داران، این بحران تا حدی رفع شود.

وی در ادامه بابیان اینکه جانمایی پایانه جدید نهاوند مناسب نبوده، افزود: از دیگر مشکلات پایانه جدید، عدم ساماندهی مناسب وسایل نقلیه عمومی محورهای بروجرد و کرمانشاه و روستاهای این مسیرهاست که عملاً کسی رغبتی به استفاده از این پایانه نداشته و در اطراف همان مکان‌های قبلی خودروهای شخصی و بدون امتیاز خط، نسبت به مسافرکشی اقدام می‌کنند که این مسئله معیشت رانندگان خطوط حمل‌ونقل عمومی و سواری را تحت‌الشعاع قرار داده و باید در اسرع وقت فکری به حال این موضوع شود.

وی عنوان کرد: در حاشیه همین پایانه و در فضایی که کاربری دیگری دارد، فردی نسبت به ساخت هتل اقدام کرده و علیرغم اخطارهای متعدد مبنی بر عدم ساخت‌وساز و غیرقانونی بودن اقدام، با خطای محرز شهرداری و شاید حمایت‌های مشکوک، ساختمان احداث‌شده است.

وی با تأکید بر ادامه ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از محور آور زمان و پیگیری اجرای مصوبات شورای ترافیک، ضمن تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان که در این راستا  محور تعامل مسئولین و خدمت به مردم است، اظهار امیدواری کرد: تشکیل جلسات شورای ترافیک باید گرهی از مشکلات شهرستان بازکرده و در راستای حقوق شهروندی، رضایت و آرامش مردم شهرستان را فراهم کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند شهر اولین ها گفت:

    جاده های نهاوند واقعا وضع خرابی دارند.اصلا راه و جاده نیستند.فقط آدم می کشند.(نهاوند به کرمانشاه .نهاوند به ملایر. نهاوند به بروجرد.نهاوند به همدان).اصلا جزراه قرار نگرفته اند.به خدا نهاوند در ۷۰۰۰ سال پیش شهر شده و شهرنشین بودند.جز روستا حسابش نکنید.هرکس جاده ها و خیابان های نهاوند را تعریض کند به بهشت برود./نهاوند شهربرترین اولین ها و مرکز ایالت غرب کشور

  2. گمنام گفت:

    راهکار چیست منم میدونم نگران کننده است همه میدونن

  3. شهروند گفت:

    باید مردم نهاوند یک نامه با هزاران امضاء به دفتر رئیس جمهور بنویسند و صدای مظلومیت نهاوند به گوش ایران برسد

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش