جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8092

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند به لحاظ فضای بیمارستانی با محدودیت روبرو می باشد لذا از شرکت آبفای شهری و گاز استان انتظار می رود که تا فرصت باقیمانده دهه فجر نسبت به آب رسانی و گازرسانی بیمارستان جدید نهاونداقدام نمایند تا بتوان از آن در دهه فجر بهره برداری کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در کمیته برنامه ریزی نهاوند گفت: در حال حاضر بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی نهاوند در مراحل پایانی قرار دارد و فقط نیاز به آبرسانی و گاز کشی دارد که با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از محل اعتبارات ملی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

حمیدوند افزود: روند اجرای پروژه‌های سفر ریاست‌جمهوری به استان همدان مطلوب است.

وی بابیان اینکه مدیران باید نسبت به فعال بودن پروژه‌ها و اعلام آخرین وضعیت آن‌ها نهایت تلاش را به کار گیرند، گفت: افتتاح پروژه‌های در حال اجرا، نقش موثری در بهبود خدمات رفاهی در شهرستان به دنبال دارد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، عنوان کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان دولتی ساز است که پس از انقلاب به لطف جمهوری اسلامی ایران در نهاوند ساخته‌شده است.

وی گفت: با توجه به زمان افتتاح آن در دهه فجر، مسئولان و به خصوص مدیران دستگاه‌های خدمات رسان همچون اداره گاز و آب باید اهتمام ویژه‌ای به تکمیل طرح داشته باشند.

وی با  اظهار به اینکه این پروژه توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان نهاوند پروژه‌های دیگری در بحث بهداشت و درمان در دست اجرا است که در آینده‌ای نزدیک در برنامه افتتاح قرار دارند.

حمیدوند همچنین از اختصاص زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر برای ایجاد مکان آب‌رسانی به شهرگیان خبر داد و گفت: قرار است در این محدوده مخزن کلرزنی، یک حلقه چاه و حصارکشی اجرا و از طریق آن آب موردنیاز شرب شهرگیان تأمین شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش