جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8177

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:

مطالبه مردم نهاوند در خصوص جذب متخصص رادیولوژیست زن محقق شد

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از حضور پزشک متخصص رادیولوژی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: مطالبه مردم نهاوند در این خصوص محقق شد.

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم شهرستان نهاوند و درخواست‌های زیادی که مردم داشتند جذب متخصص رادیولوژیست در دستور کار قرار گرفت.

دارابی گفت: با پیگیری‌های فراوان مجموعه بهداشت و درمان نهاوند خوشبختانه این امر محقق شد و یک متخصص رادیولوژی ویژه بانوان به کادر درمانی نهاوند اضافه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه این متخصص رادیولوژی فعلاً به‌صورت ۲ روز در هفته در بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان نهاوند به مردم خدمت می‌کند، افزود: در جلسه‌ای که با مدیریت بیمارستان علی مرادیان و این پزشک محترم برگزار شد بر حضور به‌موقع دو روز در هفته بر اساس ابلاغ در این بیمارستان تأکید شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۰ پزشک متخصص در شهرستان نهاوند فعالیت دارند، گفت: درصدد جذب پزشک متخصص در رشته‌های مورد مطالبه مردم هستیم.

دارابی بابیان اینکه اقدامات خوبی در بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان انجام‌شده است که این خدمات در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌دهی در این مراکز انجام‌شده است، اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم و تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین موضوع در خدمات‌رسانی است و باید این سطح از رضایت‌مندی را روزبه‌روز ارتقا داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ایالت ماه نهاوندایران گفت:

    دانشگاه علوم پزشکی نهاوند تاسیس شود .متخصصین خودشون میان.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش