جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8189

رئیس هیئت اسکواش استان‌همدان عنوان کرد:

آغاز فعالیت رشته اسکواش در نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس هیئت اسکواش استان‌همدان گفت: رشته اسکواش شهرستان نهاوند با بررسی‌های انجام‌شده و تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فاطمه سادات شبیری با اشاره به فعال شدن اسکواش شهرستان نهاوند اظهار داشت: طی مذاکراتی با مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند رشته اسکواش این شهرستان فعال شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد در یک سالن ۳ کورت اسکواش در نهاوند فعال شود.

رئیس هیئت اسکواش استان‌همدان با اشاره به لغو ابلاغ رئیس هیئت شهرستان ملایر گفت: متأسفانه طی ۳ سال گذشته این رئیس هیئت هیچ‌گونه فعالیتی نداشته و بر همین اساس حکم ابلاغ این رئیس هیئت لغو شد.

شبیری عنوان کرد: در این رابطه با مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر رایزنی شده تا چند نفر برای تصدی رئیس هیئت اسکواش ملایر معرفی و در نهایت یک نفر امتخاب شود.

وی با اشاره به رشد اسکواش همدان بیان کرد: آمار بیمه ورزشی این رشته در استان همدان در سال گذشته ۱۰۰ نفر بود که با توجه به افزایش تعداد سانس های سالن حجاب و مناسب شدن ساعات، آمار ورزشکاران امسال به ۳۰۰ نفر رسیده است.

رئیس هیئت اسکواش استان‌همدان عنوان کرد: همچنین راه‌اندازی کورت اسکواش سردار شهید علیرضا شمسی‌پور نیز کمک بسیار شایانی به ما کرد.

شبیری بابیان اینکه افزایش شمار ورزشکاران این رشته نوید آینده‌ای روشن را برای این رشته مهیج دارد، گفت: استعدادیابی و استعداد پروری، افزایش چشمگیر آمار بیمه‌شدگان اسکواش، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام مستمر ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری مسابقات استانی بر اساس تقویم ورزشی باعث رشد اسکواش استان‌همدان شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند درجه 1نهاوند گفت:

    این چه رشته های مضخرفی به نهاوند میارید.همین رشته هایی که در نهاوند وجود داره رو ساماندهی کنید.و یکی دو تیم کشوری ازش درست کنید تا تو لیگ کشور حضور داشته باشه و بهره وری کنید نه پخش کردن استعدادها./فوتبال.کشتی.جودو.ووشو.دوچرخه سواری.سنگنوردی.شطرنج.بوکس و…ورزش های مدال آور نهاوندهستند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش