جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8244

صدای نهاوند:
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه به کاهش دمای استان همدان به 6 تا هشت درجه زیر صفر از روز سه شنبه هفته جاری باید کشاورزان، گلخانه داران و مرغداریها توصیه های لازم را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، علیمردان طالبی به گلخانه داران توصیه کرد که نسبت به ترمیم پوشش گلخانه ها و تنظیم دما و رطوبت فضای گلخانه اقدام لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: کشاورزان نیز با توجه به کاهش دما و برودت هوا نسبت به تخلیه آب موجود در ماشین آلات کشاورزی اقدام کرده تا از بروز هر گونه خسارت جلوگیری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: کشاورزان برای پیشگیری از هر گونه خسارت ناشی از کاهش دما باید نسبت به جمع آوری ادوات و وسایل آبیاری تحت فشار اقدام نمایند.
طالبی تاکید کرد: صاحبان میادین میوه و تره بار نیز برای جلوگیری از خسارت های ناشی از یخ زدگی نسبت به پوشش و ایجاد دمای مناسب در اماکن مربوطه اقدام کنند.
وی اظهارکرد: برای کنترل مکانیکی آفات و بیماریهای غالب در استان باغداران نسبت به جمع آوری برگها و هرس و بریدن شاخه های خشک و آلوده و امحاء آنها اقدام نمایند.
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان درباره هشدارهای ارائه شده برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای پرندگان گفت: به مرغ داریها توصیه شده برای جلوگیری از انواع بیماریها بویژه آنفلوآنزای حاد پرندگان تدابیر لازم از قبیل ترمیم درب و پنجره ها را مورد نظر قرار دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش