جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8498

صدای نهاوند:
شورای هماهنگی امور خبرنگاران برای نخستین بار در کشور با هدف دفاع از حقوق قانونی خبرنگاران به همت رسانه‌های فعال در شهرستان نهاوند تشکیل شد.

محمدباقر سیف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: در اقدام و حرکتی جالب از طرف جامعه خبری و اطلاع‌رسانی نهاوند شورای هماهنگی امور خبرنگاران نهاوند پس از چند ماه تحقیق و بررسی تشکیل و شروع به کارکرد که در نخستین تصمیم مهدی بحیرایی، حسین صادقی و محمدباقر سیف برای مدت یکسال به‌عنوان اعضا اصلی این شورا انتخاب شدند.

سیف گفت: هدف از تشکیل این شورا هماهنگی بیشتر بین خبرنگاران شهرستانی با گرایش‌های مختلف سیاسی و پیشرفت و توسعه شهرستان و کمک به مردم در حل مشکلات آن‌ها و رساندن پیام شهرستان به گوش مسئولان استانی و کشوری است.

عضو شورای هماهنگی امور خبرنگاران نهاوند افزود: از دیگر اهداف تشکیل این شورا دفاع از حقوق قانونی خبرنگاران زحمتکش شهرستان و پیگیری امور کشوری و استانی آن‌ها با برگزاری جلسات مستمر ماهانه و سالانه است تا روحیه همکاری جمعی به‌دوراز گرایش‌های سیاسی در نهاوند تقویت شود.

وی بیان کرد: این شورا دارای اساسنامه خیلی خوبی است که با نظر شورا و اعضا قابل‌تغییر است و بر اساس رأی‌گیری و یا تصمیم جمعی بیشتر خبرنگاران اعضای این تشکل مدنی به مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

سیف اظهار داشت: اعضای کمیته‌ها که زیرمجموعه شورای هماهنگی سه نفره امور خبرنگاران نهاوندشامل کمیته روابط عمومی و تبلیغات، رابط شورا با خانه مطبوعات استان، سخنگوی شورا، بازرس، خزانه‌دار و امور مالی، امور خواهران، کمیته فضای مجازی و رسانه‌های نوین، ورزش و امور فرهنگی، دفاع مقدس و ارزش‌های اصیل انقلابی، هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، حقوقی و قضایی و کمیته جشن و مناسبت‌های ویژه می‌باشد که به مدت یک سال توسط رئیس شورا انتخاب می‌شوند.

وی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها به‌عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان نقش مهمی در رشد و ارتقای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت‌ها با نظارت و نقد خود در بهبود عملکرد دولت‌ها دارند زیرا رسانه‌های گروهی، کاربردی‌ترین ابزار جوامع برای تولید و انتقال اطلاعات قلمداد می‌شوند.

عضو شورای هماهنگی امور خبرنگاران نهاوند گفت:  تصریح کرد: تصمیم‌های خبرنگاران و این شورا در سرنوشت و توسعه شهرستان نقش به سزایی دارد و به‌ عنوان بازویی توانمند برای مردم و دولت‌مردان تلقی می‌شود و آن‌ها نیز باید آستانه نقدپذیری خود را در جامعه بالا ببرند و خبرنگاران نیز قلم خود را به نان و نام نفروشند.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر خبرنگاران نهاوند بیمه و عضو خانه مطبوعات و سایت رسمی خبرنگاران وزارت ارشاد هستند و بیشتر مطبوعات استانی و کشور و خبرگزاری‌های رسمی در نهاوند نمایندگی و خبرنگار دارند و دو سایت خبری گرو و صدای نهاوند نیز از وزارت ارشاد دارای مجوز فعالیت خبری هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند ایالت نهاوند گفت:

    تشکر از زحماتتان.

  2. ایالت نهاوند گفت:

    سلام با تشکر از همه شما عزیزان .پیشنهاد دارم برای پایگاه های خبری “صدای نهاوند و گرو “برای جذب مخاطب بیشتر و تعامل همشهریان مصاحبه های مردمی و همچنین بزرگان این شهر را به صورت فیلم در سایت آپلود کنید و یک قسمت مختص این فعالیت مردمی وخبری قراردهید.تشکر.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش