جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8705

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

فضای عمومی مجلس موافق استیضاح آخوندی است

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای عمومی مجلس موافق استیضاح آخوندی وزیر راه شهرسازی است و نمایندگان آذری‌زبان بیشتر از بقیه نمایندگان پیگیر این موضوع هستند اما باید منتظر بود و دید که هیئت‌رئیسه مجلس چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا، در گفتگو با هفتهنامه شما،با تأکید بر این مطلب که چهار سال از عمر دولت تدبیر و امید میگذرد اما تغییرات اساسی را در بخشهای مختلف کشور شاهد نبودیم، اظهار داشت: اگر بخواهیم بعد چهار سال دولت روحانی را با دیگر دولتها مقایسه کنیم خواهیم دید که در دولت یازدهم تغییرات اساسی در حوزههای مختلف کشور ازجمله بهبود وضعیت راهها به وجود نیامده است.

نماینده مردم نهاوند در خانه ملت بابیان این مطلب که نمایندگان نارضایتی خود به آخوندی وزیر راه و شهرسازی را بارها اعلام کردهاند، گفت: در طول نه ماه گذشته تنها در یک مسیر واقع در نهاوند ۴۴ کشته به خود دیده است و وضعیت نامناسب جادهها و سیستم حملونقل تنها مختص نهاوند نیست بلکه در اکثر شهرها و روستاهای کشور با مشکلات عدیده مواجه هستیم که ضرورت دارد تغییرات اساسی در جادههای کشور ایجاد شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: نمایندگان در قالب نطق، تذکر کتبی و شفاهی گلهمندیهای خود را به جهت نامناسب بودن وضعیت راهها به وزیر راه و شهرسازی بارها اعلام کردهاند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در هفته بعد از تعطیلات مجلس در روز یکشنبه مقررشده است تا وزیر در کمیسیون عمران حضور یابد و نظرات خود را با نمایندگان مطرح کند.

بهرام نیا در ادامه به مناسب نبودن وضعیت سیستم حملونقل، راههای شوسه، ریل و هوایی که جزئی از زیرساختهای کشور محسوب میشود اشاره کرد و بیان داشت: نامناسب بودن زیرساختها تنها منوط به وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه در هریک از وزارتخانههای دیگر مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

عضو کمیسیون انرژِی در ادامه تصریح کرد: اگر استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی هیئترئیسه اعلام وصول شود وزیر ظرف مدت ده روز فرصت دارد تا با جمعآوری اسناد و ادله لازم از خود در صحن علنی دفاع کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    وزیر آوردن ملاک نیست پیمانکار حرفه ای فعال و دلسوز نیاز است.

  2. شهروند نهاوندی گفت:

    با سلام وادب واحترام. نماینده محترم وولایی شهرستان نهاوند. بنده از حادثه جانسوز قطار بطور مرتب اخبار استیضاح این وزیر را پیگیری نمودم وبه شجاعت واتحاد ومتحد بودن نماینده گان آذربایجان آفرین واحسنت می گویم. ای کاش نماینده گان محترم استان همدان هم اینگونه متحدانه عمل می کردند. شنیده ایم جنابعالی بخاطر بیمارستان نهاوند کمی احتیاط نمودید ولی زمزمه ها حکایت از ناقص ساختن بیمارستان جدید نهاوند توسط وزارت راه وشهر سازی است . دیگر به موارد جاده های نهاوند اشاره نمی کنم. که عید ۹۶باز همانند اربعین با ید شاهد قتل عزیزانمان باشیم.این وزیر باید زودتر از اینها استیضاح می شد

    • محمد رضا گفت:

      نمایندگان استان همدان نمی تونند با هم متحد شوند.چون ملایر میگه استان منم.نهاوند میگه استان منم.همدان هم دیه خودتون میدونید./اگر متحد میشدن الان واقعا هر شهری به پتانسیل هایش می رسید.و نهاوند هم اینقدراز یزدگردش شرمنده نمیشد./ولی خدایی اینقدر واقعه و اتفاق ملی و بین المللی در این نهاوند افتاده این جایگاه که هنوز یک شهر کوچک مانده جای تعجب است.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش