جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8811

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نهاوند همیشه در مطالبه حق و عدالت پیش رو بوده اند، افزود: تاریخ این حضور و همراهی شما در پیش از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب را با تقدیم ۸۵۰ شهید سرافراز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز جمعه در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن و در جمع مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن شهر نهاوند اظهار داشت:امروز کارساز ترین سلاح همان الله اکبر است که در طول تاریخ کلید واژه و رمز موفقیت همه ملت های مسلمان و آزادیخواه بوده و در جریان پیروزی انقلاب هم با هدایت پیامبر گونه امام خمینی(ره)و تاسی مردم به قرآن و الله اکبر طومار نظام منحوس شاهنشاهی در هم پیچیده شد.

بهرام نیا با اشاره به حرکت های انقلابی مردم نهاوند در دوران انقلاب و پیش از آن مانند پایین کشیدن مجسمه شاه ملعون، بعنوان اولین شهری که مجسمه شاه را سرنگون کرد و همچنین وجود گروه انقلابی ابوذر افزود: این اقدامات نشانه های از پیشرو بودن مردم شهرستان نهاوند در مطالبه حق و عدالت است که تاریخ این حضور و همراهی مردم در پیش از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب را با تقدیم ۸۵۰ شهید سرافراز فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: علیرغم همه فشارهای خارجی و صف بندی تمام استکبار گران در برابر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و با وجود تحریم ها و تهدیدها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، مردم به واسطه احیا کلمه الله در دنیای اسلام  خوش درخشیده اند و امروز ایران اسلامی را به کانون و الگویی برای جهان اسلام و همه عدالت خواهان عالم  تبدیل کرده اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با مقایسه شاخص های زندگی و سلامت و عزت انسانی در پیش از انقلاب  و پس از پیروزی انقلاب ،به جایگاه رفیع ملت ایران در تمامی عرصه های (علمی،فرهنگی،نظامی ،تکنولوژی و فناوری های نوین و…)اشاره کرد و افزود: به برکت خون شهدا امروز و با افتخار در عرصه بین الملل حرف های زیادی برای گفتن داریم و حرکات و تصمیمات جمهوری اسلامی همواره در شکل گیری و مدیریت معادلات جهانی  موثر و قابل توجه  است.

حسن بهرام نیا اظهار داشت: انتقال مفاهیم انقلاب و روشنگری ظلم و جور طاغوت ستم شاهی و معرفی آن به نسل نوجوان و جوان  بزرگترین رسالت نسل انقلاب است که این حرکت در نهادینه کردن مفاهیم انقلاب و تلاش برای ساختن ایرانی مقتدر و موفق تر از پیش بسیار ضروری است.

بهرام نیا در پایان با تقدیر از دعای خیر مردم و همراهی و همدلی مسئولین در حدود ۷ ماه گذشته از مسئولیت نمایندگی مردم، راه اندازی و شروع عملیات سد گرین در سال آینده، راه اندازی و بهره برداری از بیمارستان جدید (با استخدام ۱۰۰درصد نیروی بومی )،  شروع چهار خطه کردن کلیه راه های مواصلاتی شهرستان در سال آینده، اخذ مجوز ایجاد ایستگاه جدید راه آهن در نهاوند (از مسیرسنندج به سمت جنوب و تهران)، تهیه دستگاه MRI برای شهرستان و جذب سایر تجهیزات پزشکی و درمانی به مبلغ ۱۲میلیارد تومان، تامین اعتبار برای  آب مورد نیاز فضای سبز (ازفاضلاب شهری)برای شهرداری به مبلغ ۹میلیارد تومان، ایجاد و گسترش رشته ای(در مقاطع مختلف تحصیلی)برای دانشگاههای شهرستان و تامین اعتبار لازم برای تولید فیلم فاخر(گروه انقلابی ابوذر)با محوریت شهید طالبیان را از مهمترین اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول ۷ ماه گذشته بیان کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ناصری گفت:

    آفرین بر نماینده فعال و تلاشگر نهاوند.

  2. احسان گفت:

    نهاوند کی میشه استان؟

  3. شهروندایالت نهاوند گفت:

    دکتر بهرام نیا اینگونه که شما می گویید پس نهاوند یعنی ۳ خط راه آهن دارد.یکی به سمت غرب .یکی از سنندج به جنوب. یکی از جنوب غرب به تهران.اینها همه از نهاوند می گذرند.خداکنه.؟

  4. خانه یزگرد گفت:

    لائودیسه را سریع کاووش کنید و معبد را پیدا کنید پای قلعه و دوخواهران رو گسله.بافت فرسوده در نهاوند قدیم خیلی زیاده.این یک چالش مهمه برای ایران.تکلیف منطقه ما را روشن کنید. لعنت بر ناصرالدین شاه.

  5. Solgi گفت:

    خدایا توبه …!!!
    این همه پروژه با این همه عظمت؟!
    بابا کمی آرومتر بذارین شهرهای دیگه هم سهمی از توسعه ببرن
    خدا رو خوش نمیاد بخدا…

  6. علیرضا گفت:

    وقتی تونستید پتروشیمی و نیروگاه بگیرید بگید کاری برای نهاوند انجام دادیم.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش