جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8856

صدای نهاوند:
رئیس اداره برق نهاوند گفت: علی رغم تلاش و کوشش 16 اکیپ امدادی ماموران اداره برق نهاوند از ساعات اولیه صبح امروز تا کنون، همچنان برق مناطقی از شهر نهاوند و 15 روستای بخش مرکزی و گیان قطع است.

رضا شیردره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: شکستگی و سقوط ۲۰ تیر برق فشار قوی در مسیر جاده نهاوند-بروجرد، شکستگی و سقوط چندین تیر برق فشار ضعیف در مناطق مختلف شهر نهاوند، اتصال چندین ترانز برق در سطح شهرستان نهاوند بعلت شکستگی و سقوط درخت بر روی آنها بر اثر بارش برف سنگین شب گذشته در نهاوند باعث شد برق شهرنهاوند و بخش های مختلف آن قطع شود.

شیردره گفت: از ساعات اولیه صبح امروز ۱۶ اکیپ امدادی ماموران اداره برق نهاوند با تمام توان و امکانات برای حل مشکل و وصل برق در نقاط مختلف شهرستان نهاوند وارد عمل شدند که در نتیجه برق ۹۰ درصد شهر نهاوند وصل و برق شهر فیروزان و روستاهای بخش خزل، بخش زرین دشت و شهر گیان نیز وصل شد.

وی ادامه داد: تلاش و کوشش برای وصل برق مناطق مختلفی از شهر نهاوند همچون میدان مادر به سمت عارف، دستغیب، خیابان کمربندی، دهنوراه، جوادیه، شهرک امام حسین(ع)، گل زرد و ۱۵ روستای بخش مرکزی و گیان همچنان ادامه دارد که امیدواریم تا ساعاتی دیگر برق این مناطق هم وارد مدار کنیم.

رئیس اداره برق نهاوند ادامه داد: بر اثر شکستگی و سقوط بیش از ۳۰ تیر برق فشار قوی و ضعیف در سطح شهرستان نهاوند، تیرهای جدید جایگزین از همدان به نهاوند فرستاد شده و ماموران امداد برق نهاوند با تلاش بی وقفه در حال نصب و راه اندازی تیرهای برق جدید هستند تا مشکل قطع برق شهرستان به طور کامل برطرف شود.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش