جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8878

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی شهر هنگام بروز بحران‌های جوی آمادگی کامل دارد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی شهر هنگام بروز بحران‌های جوی آمادگی کامل دارد و از اولین ساعات بارش زمستانی، در مرحله اول واحد خدمات شهری نهاوند با کمک نیروهای خود در حال برف‌روبی شریانات اصلی و فرعی شهر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین تمام معابر شهر نهاوند با انجام عملیات نمک‌پاشی برای ایمن شدن در برابر یخ‌بندان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان آماده می‌شوند.

یوسفیان افزود: با توجه به بارش حجم زیاد برف عوامل شهرداری برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و آسیب به شهروندان و جلوگیری از حوادث اقدام به برف‌تکانی درختان در نقاط مختلف شهر می‌کنند.

وی عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری زمینه را برای پویایی شهر در همه زمان‌ها به ویژه هنگام بروز بحران‌های جوی فراهم می‌کند.

شهردار نهاوند بیان کرد: اینکه برخی تصور می‌کنند مشکلات و ترافیک ناشی از بارش برف و باران متوجه شهرداری است، قضاوت صحیحی نیست چراکه بسیاری از معضلات کنونی ریشه در روند غلط شهرسازی از گذشته، رشد بی‌رویه ساخت و سازها، افزایش سرانه جمعیت و هم‌چنین عدم تناسب زیرساخت‌ها نسبت به میزان جمعیت دارد.

یوسفیان گفت: پیشنهاد می‌شود به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان در روزهای بارندگی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر یا جاری شدن سیلاب همچنین کمک به رفع گره‌های ترافیکی با تشکیل ستاد مستقل مدیریت بحران شاهد تقویت زیرساخت‌های شهری و شناسایی نقاط پرخطر در مواقع بحرانی به منظور ساماندهی آن‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری نهاوند با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ماه‌های گذشته برای بارش احتمالی باران و برف در آماده‌باش کامل بوده و برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی‌های معابر در چندین نوبت همه کانال‌ها و مسیل‌های شهر را لایه‌روبی کرده است.

یوسفیان افزود: تلاش نیروهای زحمت‌کش شهرداری نهاوند برای رفع مشکلاتی ناشی از برف همچنان ادامه دارد و شهروندان نهاوندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی و یا مشکلاتی از این قبیل با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ این دستگاه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

شهردار نهاوند عنوان کرد: در چنین مواقعی علاوه بر مسئولان، مردم نیز مسئولیت‌هایی دارند از جمله اینکه باید خوردوهای شخصی خود را مجهز به لوازم مورد نیاز فصول سرد سال کرده و آمادگی لازم را برای رانندگی هنگام بارش داشته باشند زیرا اگر برای حتی یک خوردو اتفاقی در معابر رخ دهد کلیه معابر مجاور تحت تأثیر قرار می‌گیرند و معضلات ترافیکی به وجود می‌آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش