جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 896

صدای نهاوند:

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: در استان همدان انتخابات الکترونیک برگزار نمی‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، “ابوالقاسم الماسی” اظهارکرد: انتخابات الکترونیک فقط در چند کلانشهر کشور برگزار می‌شود که قطعا همدان جزو این شهرها نخواهد بود.

وی در تشریح فضای سیاسی استان، تصریح کرد: فعالیت‌های سیاسی در زمینه انتخابات در استان همدان شکل نگرفته است البته به‌طور جسته گریخته برنامه‌هایی برای گرم‌کردن فضای انتخابات برگزار شده اما در کل کارهای پررنگی در زمینه انتخابات انجام نشده است.

الماسی بیان کرد: در حال حاضر برخی کاندیداها به‌طور انفرادی کارهای تبلیغی انجام می‌دهند که در واقع می‌توان گفت مقدمات کارهای خود را فراهم می‌کنند و خلاف قانون عمل نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است، عنوان کرد: خوشبختانه در استان همدان خلاف قانون کم‌تر اتفاق می‌ا‌فتد.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان ۱۸ حزب سیاسی فعالیت می‌کنند که این احزاب دارای مجوز کشوری و استانی هستند.

الماسی در پاسخ به ایسنا درخصوص تاثیر منشور وفاق احزاب در برگزاری انتخابات، افزود: منشور در واقع نوشته و تعهدی اخلاقی است که پایبندی به آن باعث بهبود فضای انتخاباتی خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: منشور وحی منزل، قانون و تعهدی الزام‌آور نیست، بلکه تعهد است که اگر رعایت شود فضای خوبی را در استان شاهد خواهیم بود و فضای انتخاباتی از تخریب، سیاه‌نمایی، تهمت و افترا دور خواهد شد.

وی یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود، از ۲۸ آذرماه آغاز و تا ۴ دی‌ماه ادامه خواهد یافت .

به‌گزارش ایسنا؛ روند بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه وزارت اطلاعات، ثبت‌احوال، نیروی اتنظامی و قوه قضائیه از ۲۹ آذر تا ۹ دی انجام می‌شود.

داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نمی‌شود فرصت دارند که از ۱۶ دی‌ماه تا ۱۹ دی شکایت خود را اعلام کنند، فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان توسط شورای نگهبان از ۲۰ بهمن تا ۲۶ بهمن خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش