جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9024

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند :

نهاوند نوروزی متفاوت با سال‌های قبل خواهد داشت

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: امسال نهاوند نوروزی متفاوت با سال‌های قبل خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محسن جانجان در ستاد فرعی تسهیلات نوروزی شهرستان نهاوند، با بیان نزدیک شدن به آغاز مسافرت‌های نوروزی مردم در کشور اظهار کرد: کمیته‌های مختلف با تمهیدات مناسب و اقدامات شایسته خدمات متفاوت به مسافران ارایه و بستر معرفی مناسب شهرستان نهاوند به میهمانان را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال ۹۶ شهرستان نهاوند به عنوان محور و مقصد گردشگری بارز در کشور مطرح شود.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی بوده و کمتر جایی از استان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است، تأکید کرد: مهمترین هدف در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران و رونق شهرستان است که دستگاه‌های اجرایی و دستاندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید تلاش کنند.

جانجان افزود: انجام بازرسی‌ها در طول ایام نوروز و رصد کامل نحوه ارائه خدمات از جمله تمهیداتی است که باعث می‌شود کیفیت مطلوب ارائه خدمات سنجیده شده و نقاط قوت و ضعف برنامه مشخص شود.

وی ادامه داد: راهنمایان گردشگری در نوروز امسال با استقرار در مبادی ورودی شهرها و مراکز تاریخی و گردشگری تعامل خوب با مسافران و گردشگران داشته و از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اطلاعات مفید ارائه دهند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش