جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9035

صدای نهاوند:
همزمان با هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر مراسم بزرگداشت این روز با تجلیل از مربیان پرورشی نهاوند در محل کانون شهید باهنر این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، در این مراسم ۱۰۰ تن از مربیان پرورشی، داوران رقابتهای فرهنگی و هنری و برترینهای رقابتهای فرهنگی و هنری معلمان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شدند.
فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: چنانچه ما بخواهیم آینده سازانی نظم پذیر و قانون پذیر تربیت کنیم باید این کار در آموزش و پرورش پایه گذاری شود.
کریم حمیدوند افزود: مشکلاتی که امروز گریبانگیر ما شده مسایلی است که در گذشته به آنها بی توجهی یا کم توجهی صورت گرفته است.
وی ابراز کرد: تعلیم و تربیت یک سرمایه گذاری است و ما هر چقدر که در این زمینه بیشتر کار کنیم در آینده از ثمرات آن بهره مند خواهیم شد .
فرماندار نهاوند تصریح کرد: معلمان و مربیان آموزش و پرورش به مسئولان کمک می کنند که یک سری از موضوع های اجتماعی مانند حفاظت از محیط زیست و رعایت قانون به نسل دانش آموزان انتقال یابد.
حمیدوند به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات امر مهمی است که می تواند تهدیدات دشمن را پاسخ دهد و یا آنها را خنثی کند.
قابل ذکر است که نهاد امور تربیتی به منظور تربیت اسلامی دانش آموزان در سال ۵۸ توسط شهیدان رجایی و باهنر در سطح آموزش و پرورش تشکیل شد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ هزار نفر در ۱۰۵ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش