جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 907

صدای نهاوند:

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، امام جمعه شهرستان نهاوند صبح یک شنبه در جلسه شورای عمومی شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:سالهاست که موقوفه باغ حاج ربیع نهاوند به حال خود رها شده است که این زیبنده شهر مذهبی نهاوند نیست و این موقوفه  باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: سه هزار متر از این زمین به صورت قرارداد ۹۹ ماهه به سازمان حمایت از زندانها اجاره داده شده و اداره اوقاف در اولین قدم باید نسبت به دیوار کشی باقی مانده  این موقوفه که ۱۱ هزار متر است اقدام کند.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: پیاده روی میلیون ها زائر و عزادار حسینی در اربعین یک پدیده نوظهور است که جهان را متحیر کرده است.

وی ضمن توصیه مسئولان و مردم جهت شرکت در مراسم های مختلف عزاداری امام حسین(ع) در روز اربعین گفت: یکی از راه های زنده نگهداشتن قیام عاشورا پیاده روی اربعین می باشد و هر چه بتوانیم این قیام را به رخ جهانیان بکشانیم در تثبت نظام و انقلاب ما هم موثر خواهد بود.

امام جمعه نهاوند در پایان با قدردانی و تشکر از همه کسانی که در برپایی دو موکب پذیرایی از زائران حسینی در شهرنهاوند نقش داشتند افزود: باید در عملکرد و هزینه  اقلام مورد نیاز این موکب ها نظارت و دقت انجام شود تا جلوی سو استفاده های برخی اشخاص سود جو گرفته شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش