جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9156

صدای نهاوند:
همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی نهاوند، صبح روز دوشنبه با حضور فرماندار،مديرکل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداری همدان و بخشدار مرکزی نهاوند در خانه معلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم با بیان این مطلبکه در دوسال اول دولت تدبیر و امید بعلت اینکه وارث تحریم بود اعتبارات برای پرداخت بدهی و مطالبات پیمانکاران هزینه شد، افزود: در دو سال اخیر اقدامات و کارهای اساسی و مهمی در جهت توسعه روستاها انجام شده است.

کریم حمیدوند افزود: دهیاران اگر درشرایطی فعلی بتوانند به صورت امانی کار کنند ما از آنها حمایت می کنیم و در اعتبارات سال آینده برای پرداخت این بدهی ها اعتبار تخصیص داده می شود.

حمیدوند بیان داشت: اگر روستای وجود دارد که عقب نشینی آن انجام شده، دهیار می تواند با عقد قرارداد با بخشداری و فرمانداری به صورت تعهدی عملیات بهسازی آن را اجرا کند تا فرمانداری در اعتبارات سال آینده برای این پروژه ها اعتبار در نظر بگیرد.

وی اظهار داشت: ۱۰ روستای بخش مرکزی نهاوند برای استفاده از قیر یارانه ای انتخابو معرفی شده اند تا وضعیت جاده های روستایی آنها مناسب شود.

فرماندار نهاوند در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد بخشدار مرکزی نهاوند گفت: در طول مدتی که آیت صالحی بعنوان بخشدار بخش مرکزی انتخاب شده است کارهای بزرگی در این بخش انجام شده است و توانسته با دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی روستای مختلف ارتباط مناسبی برقرار کند.

کریم حمیدوند در پایان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در ۲۹ اردیبهشت سال آینده افزود:  رای مردم حق الناس است و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این موضوع سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان است.

حمیدوند بیان داشت: آنهائی که نامزد انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند شد مطمئن باشند بنده عدالت و رعایت حق الناس سرلوحه کارمان است و با کسی هم عقد اخوت نبسته ایم و همانطور که در انتخابات مجلس عمل کردیم در این انتخابات نیز نخواهیم گذاشت حق کسی زایل شود .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. حسین کیانی گفت:

    آیت صالحی الحق و الانصاف مدیر مردمی و با صداقت و با شرف است
    امیدوارم همیشه موفق باشی همرزم قدیمی

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش