جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9379

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: طی ۵ روز اخیر و با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 350 تن در نهاوند ثبت نام کردند.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با پایان یافتن پنجمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون ۳۵۰داوطلب در نهاوند نام نویسی کرده اند.

وی گفت: ۳۴۵ تن از داوطلبان مرد و ۵ داوطلب زن هستند و تا کنون ۲۶ داوطلب برای شهر نهاوند، ۹ داوطلب برای شهر فیروزان، ۷ داوطلب برای شهر گیان و ۶ داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداریهای تابعه شهرستان نیز گفت: تا کنون ۱۹۲ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، ۶۵ داوطلب برای روستاهای بخش خزل، ۲۱ داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و ۲۴ داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریها ثبت نام کرده اند.

فرماندار نهاوند یادآوری کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراها از ساعت ۸ صبح در فرمانداری نهاوند و بخشداریهای تابعه صورت می گیرد.

وی گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح ۳۰ اسفندماه سال گذشته آغاز و برابر جدول زمانبندی انتخابات تا ۶ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش