جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9445

صدای نهاوند:
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان گفت: با توجه به کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در استان همدان تا اواخر هفته احتمال بروز خسارت به جوانه و گل‌های درختان میوه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج اظهارداشت: دمای هوای همدان از فردا تا اواخر هفته جاری بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

پیرتاج با بیان اینکه در این مدت دمای شبانه در برخی نقاط استان همدان به زیر صفر درجه نیز می رسد، افزود: با توجه به کاهش چند درجه‌ای هوا تا چند روز آینده، احتمال سرمازدگی جوانه ها و سر درختی ها وجود دارد و کشاورزان باید برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان بابیان اینکه سردترین نقطه استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته گل تپه با یک درجه سانتیگراد بالای صفر و گرمترین نقطه فامنین با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است، گفت: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری و از بعد از ظهر امروز با افزایش ابر در برخی نقاط همراه با بارش باران پیش بینی می شود.

پیرتاج گفت: میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان ۴ میلی متر و در تویسرکان ۲۲ میلی متر ثبت شده و در سایر نقاط نیز بین ۲ تا ۱۰ میلی متر بارندگی گزارش شده است.
 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش