جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9536

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مناقصه سد گرین نهاوند خبر داد و گفت: محور نهاوند،آورزمان ،ملایر و همدان جز پروژه های ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بحث حادثه خیز بودن راههای مواصلاتی شهرستان که اصلاح آن یکی از مطالبات جدی مردم بود به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و کاری که ۳ سال به طول می انجامد در کمتر از یک ماه به نتیجه رسید.بطوری که استاندار محترم نیز (که جا دارد از زحمات ایشان هم تقدی کنیم)در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان بخاطر پیگیری این موارد از نماینده نهاوند تقدیر کرد.

بهرام نیا گفت: دیدارهای مکرر با وزیر راه و شهر سازی و ارتباط با مسئولین ملی، نتیجه داد و با اخذ موافقت مواد ۲۳ و ۲۱۵ و تنظیم پیوست های مطالعاتی پدافند غیر عامل و محیط زیست، راههای نهاوند بویژه محور نهاوند،آورزمان ،ملایر و همدان جزء پروژه های ملی قرار گرفت و از این پس با اعتبارات ملی و برخورداری از ردیف اعتبار ملی ادامه کار چهار خطه کردن آن  اجرایی وبا شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات انجام شده آغاز مجدد عملیات اجرایی سد گرین نهاوند  بود که با پیگیری های شبانه روزی، توسط وزارت نیرو،روز شنبه آگهی آن جهت  برگزاری مناقصه به روزنامه رسمی جمهوری اسلامی  ارائه گردیده که در این طرح هم علاوه بر ماده ۲۳ و ۵۶ (امکان استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی  و فاینانس) ۸ میلیارد اعتبار برای استارت کار در نظر گرفته شده ودر صورت ادامه کار بخش خصوصی نیز می تواند ورود کرده و هزینه کند و دولت در قالب تعهدات خود برای اجرای طرح از این بخش حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح راه اندازی بیمارستان جدید نهاوند، افزود: بیمارستان جدید که بزودی افتتاح و بهره برداری خواهد شد جهت تجهیز و آماده سازی هم بصورت مستمر پیگیری ها انجام گرفته و استخدام نیروهای آنهم ،حسب مجوز های دریافتی بومی  و از فرزندان این شهرستان خواهد بود.

حسن بهرام نیا ادامه داد: بزودی شاهد بهره برداری از ایستگاه راه آهن فیروزان خواهیم بود که نعمتی بزرگ برای مردم منطقه خزل بشمار می آید ولی در گذشته هم اشاره شد به لحاظ مدیریت مسافت و زمان استفاده مردم در شهر و قسمت هایی از بخش مرکزی از این ایستگاه به صرفه نیست ،لذا با تلاش و پیگیری و هماهنگی  نمایندگان شهرهای مورد نظر، مجوز احداث ایستگاه در شهر نهاوند(در مسیر ریلی زنجان،کردستان،اسدآباد ،تویسرکان واتصال آن به راه آهن جنوب کشور)دریافت شده است.

بهرام نیا افزود: مجوز ساخت ۲مدرسه جدید از بنیاد برکت دریافت شده است که یکی از آنها ماه گذشته در کهریز سلیم کلنگ زنی شد و برای جا نمایی مدرسه دوم با هماهنگی فرماندار  و روسای آموزش و پرورش نهاوند وخزل تصمیم گیری خواهد شد.

وی از احداث ۳۴ مرکز بهداشتی و احداث درمانگاه ۲۰ تختخوابی شهر فیروزان با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد علوی خبر داد و افزود: با همکاری و مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مسکن کار بهسازی کامل ۴ روستا بخش خزل شرقی و حتی تعمیر و مرمت برخی ساختمانهای این منطقه انجام خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت های دیگر افزود:تمام این کارها در سایه همدلی، هم آوایی اتفاق ممکن می شود، و در این مسیر باید از سخن چینی ،شعار گویی،سیاست زدگی ها دوری کنیم.مردم از ما کار می خواهند  اشتغال و توسعه می خواهند.مردم از سیاسی بازی بیزار و خسته شده اند  ما باید فکر معیشت مردم باشیم.

حسن بهرام نیا با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همه مسئولین و دست اندرکاران برگزاری با رعایت بی طرفی و تسهیل و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات ،زمینه حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی با نشاط توام با صحت و سلامت را فراهم آورند.

بهرام نیا افزود: مردم هم با دیدگانی باز برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند و در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی را انتخاب کنند که قابلیت و مقبولیت اجتماعی داشته و مردم آنها را قبول داشته باشند و نتیجه هر چه که از صندوق ها خارج شود در واقع برایند تفکر و خواست مردم بوده و قابل احترام است .حداقل و حداکثری هم ندارد و همه باید با خواست مردم همراه شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس اخبار،موفقیت ها ،ارائه گزارش به مردم و انتقال مطالبات مردمی از رسانه هایی که در شهرستان با رعایت اخلاق حرفه ای و به نحو مطلوب رسالت خود را به انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد و افزود: برخی رسانه ها در شهرستان متاسفانه پولکی هستند.اینها در واقع خبرنگار نیستند . اگر کسی به مسئولین و روسای ادارات  مراجعه کرد و مطالبه وجهی کرد ،مدیران حق ندارند وجهی پرداخت کنند.این نوع خبر رسانی خدمت نیست. خیانت است و کسی که این کار را می کند خبرنگار نیست.(خبر پول)است.من وظیفه می دانم مجددا از رسانه هایی که بصورت سالم ودلسوزانه در جهت ایجاد نشاط،پویایی و توسعه شهرستان  فعالیت می کنند تقدیر نمایم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. یک همشهری گفت:

    سلام به همشهریای خوبم من در تهران زندگی می کنم و وقتی شهر خودم را از نگاه ملی نگاه می کنم میفهمم که واقعا چقدر عقب افتاده از شهرهای کوچکی که واقعا هیچ پیشینه و اصالتی ندارند.ولی با این وجود تشکر می کنم از زحمات جناب بهرام نیا/برای پیشرفت نهاوند فقط باید تلاش ملی کنیدنه تلاش شهرستانی و استانی.

  2. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    استان بودجه نهاوند رو میخورد .ایجاد فرمانداری ویژه در نهاوند جز واجبات است./زنده باد ایالت نهاوند

  3. قدیر گفت:

    با سلام .بسیار سپاس گذار از جناب آقای بهرام نیا امیدوارم مسئولین شهرستان همت کنن و مثل نماینده محترم فقط فکر پیشرفت و حرکت نهاوند به سمت شهر مدرن و شهر زنده گام بردارن وچرخه مالی و اشتغال رو در این شهرستان به گردش دربیارن البته از مسئولین فعال کمال تشکر رو دارم .خدا عمر پر برکت به مسئولین دلسوز و فعال بده. سپاس

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش