جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9629

صدای نهاوند:
با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از 14 خبرنگار و مدیر مسئول نشریات و خبرگزاری‌های مختلف، 12 تن از مسئولین انجمن‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و 4 تن از هنرمندان پیش کسوت شهرستان نهاوند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: اصحاب فرهنگ و هنر نهاوند بدون هیچ چشمداشتی و با تمام کاستی‌ها هنر خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم به کار گرفته‌اند و با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند نام نهاوند را در کشور بر زبان‌ها جاری کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمود مصباح در آئین تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نهاوند، افزود: هنرمندان نهاوند در سال ۹۵ توانستند آثاری بسیار با ارزش خلق کنند و به این واسطه هم توانستند مقام‌های برتر بخش‌های متعدد جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و کشوری را به دست آورند.

وی عنوان کرد: تجلیل از فعالان عرصه‌های مختلف هنری و مفاخر شهرستان وظیفه دستگاه‌های فرهنگی آن شهرستان است، ولی متأسفانه کمبود بودجه ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان نهاوند ۹ انجمن با نام‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، شعر، موسیقی، پژوهش و تحقیق، ادبی و داستان و سینمایی جوان و تئاتر با بیش از ۸۰۰ عضو ثابت و سیار در این انجمن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: ۶ آموزشگاه آزاد هنری در زمینه‌های موسیقی، طراحی و نقاشی،گریم و آموزش قرآن توسط بخش خصوصی مشغول به فعالیت هستند که سالانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این مراکز آموزش می‌بینند.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از ۶۵ کانون فرهنگی و هنری مسجد فعال در شهرستان از فرماندار نهاوند تقاضا کرد در برنامه‌ریزی‌های سال ٩۶ برای توسعه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اعتبار عمرانی در نظر گرفته شود.

مصباح اظهار کرد: ۱۷ کتابخانه عمومی و ۱۴ کتابخانه شبستان در مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت هستند که هر ساله از طرف این اداره و کانون‌های عالی مساجد کشور و استان تجهیز می‌شوند.

وی گفت: توسط مؤلفان و نویسندگان نهاوندی ۲۳ اثر در سال‌های اخیر و ۸۰ اثر در چند سال گذشته در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی، مذهبی، شعر و داستان به رشته تحریر در آمده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. موسوی گفت:

    چرا هیات اجرایی با کسی که ربا میخوره بخورد نمیکنه وصلاحیتشو رد نمیکنه در برزول کسی برای شورای شهر کاندید شده که داره شیره جان مردم بد بخت رو میخوره این هیات اجرایی چی رو برسی میکنه ایا ربا خوار میتونه شورا بشه ؟جناب صادقی لطفا شما به گوش حضرات برسونید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش