جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9633

صدای نهاوند:
با قرار گرفتن در فضای انتخابات و نزدیک شدن به زمان تبلیغات، برخی کاندیداهای مردود شده و امتحان پس داده با رفتارهایشان در روز 29 اردیبهشت از سوی مردم نهاوند رد صلاحیت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، انتخابات یکی از عرصه‌های مهم ملی است، مردم در این عرصه آینده روستا، شهر، استان و کشورشان را برای یک مدت زمانی به جریان و دیدگاه خاص مدیریتی می‌سپارند.

به واسطه اینکه همه مردم ایران با هر نظر و عقیده‌ای که هستند عزت‌مندی، پیروزی و توسعه کشورشان برایشان مهم است به همین منظور برای انتخاب مدیری دلسوز و خوشفکر بسیار تلاش می‌کنند.

اولین گزینه برای اینکه بتوانیم از بین کاندیداهای مختلف فرد لایق‌تر را انتخاب کنیم، آگاهی است، آگاهی از برنامه‌ها، سابقه فعالیت و آشنایی فردی با کاندیدا است که این اتفاق زمان تبلیغات و توسط افراد به مردم ارائه می‌شود.

اما در کنار این معرفی‌ها و ارائه برنامه‌ها رفتارهای نا متعارفی نیز از سوی برخی کاندیداهای که انجام می‌شود که در جای خود بسیار قابل تامل است.

برخی کاندیداها برای دریافت آرای بیشتر کارهایی انجام می‌دهند که به‌جای رای بیشتر موجب رد صلاحیت آنها توسط مردم می‌شود.

یکی از شهروندان  نهاوندی در این خصوص در گفت‌وگو با صدای نهاوند اظهار داشت: برخی افراد شرکت کننده در رقابت انتخاباتی با رفتارهایشان به‌جای اینکه خود را خدمت‌گزار مردم بدانند، مردم را ابزاری برای رسیدن به اهدافشان می دادند.

وی گفت: متاسفانه انتخاب فرد اصلح در انتخابات شورای شهر به دلیل انتخاب دوستانه و فامیلی گاها به دور از آگاهی واقعی است و من از شهروندان می‌خواهم در انتخاب خود دقت کنند و به رای ارزشمند خود احترام بگذارند.

پس همه بدانیم در انتخابات شوراها توپ در زمین مردم است و مردم به نحو شایسته باید از این توپ استفاده کنند و شرط استفاده مطلوب از این موقعیت نیز چیزی نیست جز اینکه از میان کاندیداها، سره را از ناسره تشخیص بدهند و به افرادی رای بدهند که وقتی انتخاب شدند، نماینده واقعی مردم باشند و منافع مردم را با هیچ گزینه دیگر معاوضه نکنند.
برای تشخیص چنین افرادی چه معیارها و ملاک هایی را باید درنظر گرفت و اصولا رویکرد مردم برای انتخاب نمایندگان واقعی خود در شوراها مبتنی بر کدام اصول باید باشد؟

در آینده در این مورد بیشتر خواهیم نوشت.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش