جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9761

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: کاندیداهای که با سیاه نمایی همه دستاوردهای 37 سال گذشته نظام را انکار می کند حالیش نیست و یا عقل خود را کنار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: کاندیداهای انتخاباتی در تبلیغات رعایت اخلاق و تقوای سیاسی را داشته باشند، نادیده گرفتن دستاوردهای نظام توسط بعضی از کاندیداها بی انصافی و زیر سوال بردن نظام است.

مغیثی گفت: بعضی از کاندیداها وقتی صحبت می کنند انگار که در ایران فقر و فساد است و هیچی نیست حالا آن آقا می خواهد بیاید همه چیز را درست و اصلاح کند، این زیر سوال بردن اصل نظام است و کاندیدای که این گونه صحبت می کند حالیش نیست، همه ملت می دانند در این ۳۷ سال انصافا کار شده و هر دولتی آمده در حد توانش کار انجام داده است، البته نقایصی هم بوده  که شکی در آن نیست.

وی افزود: کاندیداهای که می خواهند تبلیغ کنند نباید خدمات نظام را زیر سوال ببرند که این خواست آمریکا و دشمنان نظام است، خوبی ها و خدمات را بگوید، این نظام ۱۱ دولت را پشت سر گذاشته است و انصافا به این کشور و ملت خدمت شده است بعضی ها بی انصافی می کنند و یا عقل خود را کنار گذشته اند که همه خدمات دولت را نادیده می گیرند و سیاه نمایی می کنند تا ملت به انها رای بدهند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: تبلیغات باید آگاهی بخش باشد نه با جنجال و هیاهو مردم را سر کار بگذارند و بعد هم که رای آوردند هر کاری خواستند انجام بدهند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت:در حال حاضر بزرگترین خبر ایران و جهان موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایران است که شرکت حداکثری و انتخاب اصلح واجب است، هیات های نظارت و اجرایی هم امانتدار رای مردم هستند  و مراقب باشند خدای ناکرده در این امانت دستبردی برده نشود.

مغیثی تاکید کرد: بعد از ۳۷ سال از گذشت انقلاب باید این قدر رشد سیاسی داشته باشیم که این رقابت های انتخاباتی باعث لطمه زدن به رفاقت های ملی نشود.که اگر به جان هم افتادیم و چنگ زدیم و تخریب کردیم این دستاوردش نصیب دشمن می شود.

وی در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به این موضوع که جنگ امروز ما با دشمنان فرهنگی و اقتصادی است و افرادی که آمریکا تهدید می کند می ترسند و جا می خورند اشتباه می کنند، افزود: آمریکا در جنگ هشت ساله  مقاومت و پایداری ملت ایران را تجربه کرده است که با تمام توان و حمایت کشورهای مختلف نتوانستند حریف ملت ایران شوند.

امام جمعه نهاوند در ادامه افزود: مصرف کالاهای خارجی باید بعنوان ضد ارزش در جامعه مطرح شود، وقتی کالای در داخل تولید می شود چرا باید پول خود را به کالای مشابه خارجی آن که دشمن ماست  داد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: خرید کالای داخلی باعث رونق اقتصاد و تقویت بازار داخلی می شود و حل مشکل اشتغال می شود افرادی که دست آنها در کالای قاچاق است یقیننا به جنگ انقلاب آمده اند و باعث ضربه زدن به کشور می شوند قسمت عمده بیکاری و تعطیلی کارخانجات به جهت همین واردات بی رویه و قاچاق کالا است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش