جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9803

صدای نهاوند:
هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز آئین بزرگداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند در مجمتمع فرهنگی امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز آئین بزرگداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند صبح روز دوشنبه در مجمتمع فرهنگی امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان انقلاب اسلامی در عصر امام خمینی (ره) با تاسی از بزرگ جانباز دشت کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس(ع) که اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری خود را از مولای خود ثابت کرد و به ایثارگری معروف شد با اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری از امام(ره) در دفاع مقدس به عنوان سند افتخار کشور محسوب می‌شوند.

علی خزایی افزود: جانبازی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و امنیت و آسایش امروز کشور مدیون فداکاری و از خود گذشتگی جانبازان و خانواده‌هایی است  که با اهدا  بزرگترین سرمایه خود برای کشور آسایش و آرامش به ارمغان آورند و بزرگترین افتخار را نصیب کشور کردند.

خزایی بیان کرد: این بنیاد به عنوان یکی از بنیاد‌های موفق در بحث فرهنگی است و در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به عنوان مصوبه هیات دولت، با تشکیل شورای فرهنگ و شهادت در شهرستان نهاوند و هماهنگی و تعاملی خوبی که با مجموعه دولت در نهاوند وجود دارد اتفاقات خوبی در سال ۹۶ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار از خانواده های شهدا را شاهد هستیم .

وی گفت : نهاوند در بحث دیدار از خانواده شهدا ، جانبازان، ایثارگران و آزادگان یکی از شهرستان‌های موفق است و امروز ما مفتخریم که در زمینه دیدار با این خانواده ها که از  دستورات مقام معظم رهبری است این شهرستان موفق بوده است، موفق عمل کرده‌ایم.

در این مراسم، برنامه‌های متنوعی شامل اجرای موسیقی،  اجرای نمایش طنز ، مسابقه، شعر و … انجام شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش