جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9807

صدای نهاوند:
به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا از 9 عضو شورای اسلامی شهر نهاوند با حضور فرماندار و امام جمعه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در همایش سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا که بعدازظهر سه شنبه در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد؛ اظهار کرد: شوراها پل ارتباطی میان دولت و ملت هستند.

کریم حمیدوند با بیان اینکه شوراها طولانی ترین راه های دسترسی به کارگزاران ارشد دولت را برای مردم شهرها و روستاها کوتاه می کنند، افزود: اعضای شورا با اتکاء به افکار و اندیشه های عمومی و با تمسک به اعتماد مردم و با اعتقاد به تعاملات گسترده با نمایندگان عالی دولت توانسته اند بخش اعظمی از مطالبات ملت را تحقق بخشند.

حمیدوند شوراهای اسلامی شهر رو روستا را سمبل تحقق اراده آحاد ملت دانست و گفت: با وجود همه کاستی ها و مشقت ها شوراها با تعامل و هم فکری با مسئولان شهرستان، استان و کشور مشکلات مردم منطقه خود را بازگو کرده و در جهت رفع آن گام برداشته اند.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده عالی دولت در شهرستان توجه به مشکلات و مسائل بیان شده از طریق شوراها است، خاطرنشان کرد: شوراها نقش تعیین کننده در شناسایی مشکلات در سطح شهر و روستا ایفا می کنند.

فرماندار نهاوند گفت: برای رسیدن به ایده آل های مورد نظر در شهرستان نیاز به تلاش، تعامل و همکاری بیشتر نیز احساس می شود.

کریم حمیدوند شورای چهارم نهاوند را شورای هماهنگ و موفق عنوان کرد و افزود: علی رغم مشکلات مالی و درآمد محدود شهرداری شورای شهر نهاوند طرح های مهمی همچون شروع عملیات نصب المان گروه انقلابی ابوذر،نصب ۱۰دوربین مدار بسته در سطح شهر، عملیات پروژه دفع آب های سطحی خیابان پیروزی و تعریض و احداث باند سواره و احداث رفیوژ و پیاده رو سازی خیابان پیروزی بیان را انجام داده است.

 

در پایان این مراسم نیز از ۹ عضو شورای اسلامی شهر نهاوند با اهدا لوح تقدیر و گل تجلیل به عمل آمد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش