جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9819

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مردم وعده ها و شعارهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را بشوند و با عقل و منطق ارزیابی کنند تا مشخص شود آيا واقعاً وعدهاي اينها با امکانات و درآمدهايي که کشور دارد، عملي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: همه کاندیداهای ریاست جمهوری خوب هستند و همه شاخص های  لازم رئیس جمهور بودن را دارا هستند، این نفرات از بزرگان و مدیران خوب کشور هستند، که در ولایت پذیری هیچ مشکلی ندارند چون  از بین بیش از هزار نفر توسط شورای محترم نگهبان انتخاب شده اند و در معرض انتخاب مردم قرار گرفته اند. 

حمیدوند با بیان اینکه تعدادی از این کاندیداها در شعارها و تبلیغات انتخاباتی واقعیت را کنار گذاشته اند افزود: ما در کشور حدود ۸۰ کارخانه سیمان داریم در حالیکه ۱۰ کارخانه برای پاسخگویی به مصرف بازار داخلی کشور کافی است، و در شرایطی که با کشورهای جهان تعامل و رابطه نداشته باشیم نه می توانیم از ایجاد اشتغال حمایت کرد و نه محصولات مازاد مصرف داخلی کشور را در جهت رشد و رونق اقتصادی به فروش برسانیم.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: ما باید برای مدیریت کشور بر اساس واقعیت برنامه داشته باشیم و از این جهت در واقع هر چقدر بتوانیم از درآمدهای نفتی فاصله بگیریم و درآمدهای جدید برای امور کشور  منطبق با سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم چون در واقع به نفع امنیت ملی و منافع ملی کشور خواهد بود.

حمیدوند افزود: سیاستهای کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری بر این است که ما یک اقتصاد بیمار داریم و باید اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم و روز به روز باید از نفت فاصله بگیریم، این که  بیاییم فروش نفت را تقسیم بر تعداد جمعیت و بین آنها تقسیم کنیم این گداپروری است و تاثیری در زندگی مردم نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تغییر مدیریت دانشگاه ملی نهاوند گفت: در انتخاب رییس دانشگاه،به دنبال کسی بودیم که بتواند در دانشگاه نهاوند تحول ایجاد کند، به همین علت از عزیزان نهاوندی که در دانشگاه های معروف از علم و صنعت گرفته تا دانشگاه اصفهان و دانشگاه تهران پرس و جو کردیم وحتی با فریدون که پسر عموی رئیس جمهور هستند و رییس حوزه وزارت علوم ریاست جمهوری هستند، صحبت شد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: در این شرایط متوجه شدیم نماینده مردم نهاوند برای حل مشکلات دانشگاه خیلی پیش قدم تر از ما هستند و در این مورد مراجعه و پیگیری کرده اند.

کریم حمیدوند گفت: با همفکری و همکاری نماینده نهاوند مرادی مخلص انتخاب شد که انصافا تا اینجای کار نشان داده انتخاب شایسته ای بوده  و ما از عملکرد ایشان راضی هستیم.

حمیدوند اظهار داشت:  نماینده مردم نهاوند در مجلس گفتکارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است. که یکی از آنها جلوگیری از تنزل جایگاه دانشگاه ملی نهاوند بود، که یکی از علت های مهم تنزل دانشگاه نهاوند عدم جذب هیات علمی و دیگری نداشتن زمین بود، که این دومشکل مهم در حال حل است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش