جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9823

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبار دانشگاه ملی در دو بخش جاری و عمرانی افزایش یافته است گفت: اجازه نمی‌دهیم دانشگاه ملی نهاوند تنزل پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم که توسط دانشگاه ملی نهاوند در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت فعلی دانشگاه ملی نهاوند بعلت استیجاری بودن آن در شان و منزلت دانشجویان این دانشگاه نیست، اما اقدامات و کارهای مهمی در جهت رفع مشکلات و کمبودهای این دانشگاه در حال انجام است.

بهرام نیا گفت: دانشگاه ملی دخترانه نهاوند به سبب مشکلاتی که به خاطر تملک زمین و جذب هیئت عملی و غیره داشت قرار بود تنزل پیدا کند که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام دادیم، و نطقی که در مجلس قرائت و موضوع استیضاح وزیر علوم مطرح شد، اجازه ندادیم این امر محقق شود.

وی افزود: با توجه به این‌که فضای دانشگاه ملی نهاوند فضای مناسبی نیست و این دانشگاه از نظر خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی و غیره، آن‌گونه که باید در خور شأن دانشجویان باشد نیست  امیدواریم با اقدامات جهاد‌ گونه‌ای که توسط مسئولان شهرستان و رئیس این دانشگاه در این راستا صورت گرفته است هر چه سریعتر ساختمان جدید این دانشگاه تأسیس و با  امکانات مناسب تجهیز شود.

بهرام‌نیا افزود: در صورتی‌ ورودی و خروجی این دانشگاه قابل توجه خواهد بود که همه امکانات آموزشی و خدماتی و رفاهی در این دانشگاه مانند یک زنجیره در کنار هم قرار بگیرند که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته به زودی همه این کمبودها برطرف شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد: قطعا با احداث ساختمان جدیدی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است چالش‌های پیش‌روی دانشگاه ملی نهاوند برطرف می‌شود و برطرف شدن این مشکلات در نشاط، فراگیری و تولید و مصرف علم در این دانشگاه تأثیرگذار است.

بهرام نیا بیان کرد: با پیگیری‌های که در مجلس انجام دادم اعتبارات عمرانی و جاری برای این دانشگاه افزایش یافت و از این طریق توانستیم مجوز جذب دانشجوی بیشتر و دانشجوی پسر را برای این دانشگاه دریافت کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. soghrat گفت:

    اینکه تک جنسیتی است خودش باعث تنزل دانشگاه است.چه برسه به رشته ها و اساتیدآن.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش