جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9838

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه در مساله بررسی صلاحیتهای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها وظیفه سنگینی بر دوش شورای نگهبان و مجلس می باشد، افزود: صلاحیت عده ای برای انتخابات شوراها نباید تایید می شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امسال برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور حدود ۲۹۰هزار تن ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت حدود ۶ هزار تن رد شده است که بعدا معلوم شد صلاحیت بعضی از این افراد نباید تایید می شده که باید رسیدگی مجدد بشود.

مغیثی گفت: افرادی که در فتنه های ۷۸ و۸۸ دست داشته و یا با گروهکهای ضد انقلاب و منافقین ارتباط داشته اند و مدارکی علیه آنها وجود دارد باید رد شوند و اجازه ندهند که اینها در معرض رای مردم قرار گیرند و اگر توسط مسئولان مربوطه تایید شدند در مقابل خداوند و مردم مسئول هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که کاندیداهای ریاست جمهوری نگاه خود را به داخل کشور معطوف کنند نه به دشمنان گفت: نامزدهای انتخابات متوجه باشند آمریکا و اروپا نمی توانند مشکلات ما را حل کنند، اینها دشمن هستند، ما باید مشکلات را در داخل با توانایی داخلی و توسط مردم حل کنیم و شعار کاندیداها در جهت خدمت به محرومین باشد و فردا هم که رای آوردند به آن عمل کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به این موضوع که از نوع تبلیغات کاندیداهای انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراها انسان می تواند بفهمد طرف چکاره است افزود: وقتی یک فرد به هر وسیله ای می خواهد رای بیاورد این مشخص است دینی ندارد و به درد فردای جامعه نمی خورد، اما اگر رعایت حلال و حرام و اخلاق اسلامی را می کند این کاندیدا به درد می خورد و باید به آن توجه کرد امام راحل هم فرمودند اگر فردی در انتخابات حریم اسلام را رعایت نمی کند این شخص به درد مسئولیت نمی خورد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ادامه داد: یکی از کارهای که حفظ نظام را در بر دارد شرکت در انتخابات است، شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح امنیت ملی را تضمین می کند آمریکا و دشمنان وقتی متوجه باشند مردم با قدرت در انتخابات شرکت می کنند دیگر جرات توطئه و تهدید ندارند.

مغیثی با بیان اینکه حضور در صحنه و شرکت در انتخابات خود به خود بسیاری از توطئه و تهدیدهای دشمن را خنثی می کندگفت:

وظیفه ما برای انتخاب اصلح این است که بپرسیم، تحقیق کنیم وسواس به خرج بدهیم تا انتخاب اصلح را در دستور کار داشته باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که به وسوسه شیاطین چه در فضای مجازی چه در فضای حقیقی مانند اینکه در روستا شایعه شده در هر دو دوره ریاست جمهوری چه شما رای بدهید چه ندهید  رئیس جمهور یک نفر استگوش توجه نکنید، افزود: انتخابات با رای مردم مشخص می شود دشمنان می خواهند بگویند انتخابات در ایران تشریفاتی است و می خواهند اعتماد مردم را سلب کند اما سرنوشت  انتخابات به طور حتم در دست مردم است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش