جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9849

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: دشمنان انقلاب در حال حاضر در داخل کشور توسط عده ای نادان در حال ایجاد شبه هستند که این کاندیدای ریاست جمهوری ارزشی است، آن کاندیدا غیر ارزشی است این ولایت پذیر است و آن نیست، در صورتی که این 6 نامزد توسط شورای نگهبان تایید شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح حسینیه خیر ساز روستای چقاصراحی از توابع بخش خزل نهاوند اظهار داشت: شورای نگهبان از بین چند هزار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به ۶ تن رسیده است، این ۶ نامزد از فیلتر فقها و حقوقدانان شورای نگهبان گذشته اند و همه آنها ولایت پذیر ودر خط رهبری و نظام هستند، این عزیزان خدمتگزار مردم و امتحان پس داده هستند.

سلامتی گفت: نظام ما خدمات بزرگی در طول ۳۷ سال گذشته داشته است، اگر امروز شما شاهدید بعد از ۳۷ سال دولت که در تداوم دولت های گذشته است در گندم به خودکفایی می رسد و سه میلیون تن گندم صادر می کند این یک افتخار بزرگ است که دستاورد ملت و مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر شاهدید که امروز مردم وقتی برای درمان به مراکز بهداشت و درمان مراجعه می کنند، روستایی ۳ درصد هزینه ها را پرداخت  و ۹۷ درصد آن را دولت پرداخت می کند این ثمره خون شهدا و حاصل تلاش و ایستادگی ملت است.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: ایران امروز یک گلستان در میان آتش است که اگر دارای آرامش و امنیت پایدار است، مرهون هدایت مقام معظم رهبری و تبعیت مسئولان نظام از ایشان است.

سیدرضا سلامتی گفت: بحث مهم و سرنوشت ساز کشور انتخابات است که هر برگه رای ما می تواند سرنوشت کشور را در چهار سال چه از نظر داخلی و منطقه ای و چه از نظر بین المللی تعیین کند خواست نظام و مقام معظم رهبری و تضمین کننده تحکم و استحکام نظام حضور حداکثری مردم در این انتخابات است و مسلم است هیچ موضوعی بالاتر از این وجود ندارد.

سلامتی بیان داشت: دشمنان در حال حاضر و با توجه به اینکه کشور ایران در منطقه خاورمیانه در معرض تهدیدات سنگین قرار گرفته است تلاش می کنند مردم را  ناامید کنند به همین جهت در تریبون های خود اعلام می کنند، مردم چه کاری برای شما انجام شده است، ۳۷ سال است انقلاب کرده اید در این مدت چه چیزی به شما داده اند، این را انتخاب کردید، آن را انتخاب کردید در این مدت چندتا رئیس جمهور عوض کردید برای شما چه اتفاقی افتاده که بازهم می خواهید رای بدهید.

وی افزود: قصد دارند با این حرف ها مردم را ناامید کنند تا مشارکت حداکثری اتفاق نیفتد نمی خواهم آنچه انجام شده و شما مشاهده می کنید را تکرار کنم می خواهم جواب دشمنان داخلی و خارجی نظامم را بدهم که در طول ۳۷ سال گذشته هر چه داشتید رو کردید جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی ، فشارهای مضاعف ایجاد دودستگی ها اما هیچ کاری از پیش نبردید.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: در روزهای آتی صدای صوت قطار در نهاوند شنیده می شود و در شرایطی که تا سالهای گذشته فقط ۱۰ مگاوات برق خورشیدی داشتیم، یک نیروگاه ۷ مگاواتی خورشیدی هم در روستای عبدالملکی با کمک سرمایه گذاران خارجی و داخلی احداث می شود و  در ۲۲ بهمن سال گذشته هم نیروگاه ۱۴ مگاواتی در همدان افتتاح شد.

سیدرضا سلامتی افزود: امروز بعد از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب در سطح شهرستان فقط ۵ کیلومتر جاده خاکی روستایی وجود دارد، جشن پایان گاز کشی به تمام روستاهای نهاوند در ۲۲ بهمن سال گذشته گرفته شد اینها خدمات کمی نیست و دستاورد  کسی هم نیست دستاورد نظام است، حاصل خون شهداست حاصل ایستادگی ملت است.

سلامتی با بیان اینکه مردم ما آگاه هستند و نیازی ندارند بنده کم سواد و بیسواد به آنها بگویم به چه شخصی رای بدهید،افزود: مردم اطلاع دارند برنامه چیه، شعار توخالی چیه، شعار پشتوانه دار چیه اینکه من بیایم اینجا به مردم بگویم به چه کسی رای بدهید وظیفه من نیست وظیفه من فقط امید دادن است فقط امیدوار کردن است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش