جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9966

صدای نهاوند:
تبلیغات رسمی کاندیداهای شوراهای اسلامی آغاز شده و در این ایام برخی از طرفداران کاندیداها در هر جایی پوسترهای تبلیغاتی نصب می‌کنند که هر یک از این پوسترها زخمی بر چهره شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، تبلیغات رسمی کاندیداهای شوراهای اسلامی از ساعات اولیه بامداد روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز شد که در این ایام برخی از طرفداران کاندیداها در هر جایی پوسترهای تبلیغاتی نصب می‌کنند که هر یک از این پوسترها زخمی بر چهره شهر می‌شود.

شهر نهاوند هم حال و هوای انتخاباتی با آغاز رسمی تبلیغات به خود گرفته و کاندیداهای شوراهای اسلامی و طرفداران آنها گوشه‌ای از داشته‌های تبلیغاتی خود را رو کردند. 

حامیان کاندیداها در شب هنگام و با استفاده از نردبان، کامیون و هر وسیله‌ای که در ارتفاع بتوان کارکرد عکس‌های کاندیداهای خود را می‌چسباندند. 

در زمان تبلیغات شاهد چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در هر جایی از شهر هستیم، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای راهنما، صندوق های کمیته امداد، بادجه های تلفن، در و دیوار اماکن دولتی و مردم، میادین و جدول های کنار خیابان، تابلوهای پزشکان و …و کاندیداها و طرفدارانشان سعی دارند برای تبلیغات و معرفی بیشتر کاندید مورد نظر هر جایی که می‌شود پوستر بچسبانند. 

با توجه به اینگونه حرکت‌های تبلیغاتی مدتی بعد از انتخابات وقتی در و دیوار شهر را نگاه می‌کنی، چهره‌ای زخمی به خود گرفته و پوسترهایی کنده شده، اما آثار به جا مانده بر روی در و دیوار نمایان می‌شوند.

با وجود توصیه‌های صورت گرفته از طرف مجریان قانون در شب اول تبلیغات کسانی که قرار است به پارلمان شهری وارد شوند، نفس شهر را گرفتند به‌طوری که مردم شهر پس از بیدار شدن در یک صبح دل‌انگیز چهره شهر را کاغذ باران و نازیبا دیدند. 

حامیان کاندیداهای شوراها نباید این مطلب را فراموش کنند که این زیاده‌روی طرفداران، گاهی شهر را زشت و شهر را به آواره‌ای به جامانده از هجومی سخت و غارتگر تهی از آرامش و زیبایی تبدیل می‌کند.

اینگونه تبلیغات تن لرزان دیوارهای شهر با پوسترهای کاندیدایی که برای آبادی می‌آیند، می‌لرزد به طوری که تن‌پوشی از تظاهر بر روی دیوارهای خسته از بی‌ملامتی باقی خواهد ماند‌. 

مطابق ماده ۶۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۲ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصوب ۸۴/۴/۱۶ هیئت وزیران «الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، مدارس و سایر موسسه‌های آموزشی و تابلوی منصوبه در معابر عمومی توسط بخش دولتی و وابسته به دولت و همچنین تاسیسات دولتی و صندوق‌های پست باجه‌های تلفن، پست‌های برق و تلفن و تابلوها و املاک بخش خصوصی» ممنوع و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خبرنگاران پایگاه خبری صدای نهاوند، از این اقدام زشت و غیر قانونی تعدادی از کاندیداهای شورای شهر نهاوند که با بی رحمی، و له کردن حقوق شهروندی در هر جای که دلشان خواست پوستر نصب کرده اند و چهره شهر را زشت و کثیف کرده اند و موج وسیع و گسترده ای از نارضایتی مردم را به همراه داشته است گزارش تصویری مستندی تهیه می کند و در روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت منتشر می کند تا مردم فهیم و با دانش نهاوند بدانند کاندیداهای که می خواهند در شورای شهر مدافع قانون و خدمت به مردم باشند بر سر چهره شهر نهاوند چه بلایی آورده اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. قدیر گفت:

    چرا شهرداری اقدام به نصب داربست در ارتفاع پایین مناطق نهاوند نکرده که با گونی روی داربست رو پوشش بدن برای تبلیغات کاندیدا. که دیگه انقدر چهره شهر که در کل زشته زشت تر نکن. وهزینه رو دست مردم و مراکز دولتی برای پاک کردن پوستر ها قرار ندن!!!!؟ و گذاشتن جریمه سنگین برای کاندیدا در صورت تخلف احتمالی.فکر نکنم زیاد کاری داشته باشه!!

  2. must see nahavand گفت:

    شهر را زیبا کنید.و هر کسی که میخواهد جز شورا شود پروژه های بزرگ را در دستور کار قرار دهد.ایالت.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش